וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדמה מקומית

ענת קם

26.5.2009 / 0:35

לקראת פקיעת הוראת השעה בעניין שידור חדשות מקומיות בכבלים: הנהלת רשות השידור תתכנס היום כדי להחליט אם להודיע לעובדי המהדורות על פיטוריהם

עובדי החדשות המקומיות ברשות השידור עלולים לקבל מכתבי פיטורים בימים הקרובים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי אתמול ביקר מנהל חטיבת החדשות המקומיות ברשות יורם כהן במערכות החדשות בירושלים, תל אביב ובאר שבע וחלק עם העובדים את מצבן של החדשות המקומיות.

תוקף הוראת השעה המאפשרת את שידורי החדשות המקומיות ב-HOT בהפקת רשות השידור יפוג ב-30 ביוני. במידה שההוראה לא תוארך, עלול להיפסק שידור החדשות. הנהלת רשות השידור תתכנס היום כדי להחליט אם להודיע כבר לעובדי החדשות המקומיות על פיטוריהם, שכן עליה לתת להם התראה של חודש מראש, או להמתין עם ההודעה.

במקביל, שר התקשורת משה כחלון צפוי להגיש השבוע תזכיר חקיקה לועדת השרים לענייני חקיקה במטרה להאריך את הוראת השעה המאפשרת את שידורי החדשות המקומיות. במכתב ששלח מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר בשבוע שעבר לאורי ישראלי מאגף התקציבים במשרד האוצר, נכתב כי הרשות מבקשת להאריך את תוקף ההסדר בשלוש שנים כדי לאפשר את המשך השידורים. שקלאר פנה בנושא כבר לפני למעלה מחודש לשר כחלון ולשר החינוך גדעון סער, שיחד עם חברת הכנסת שלי יחימוביץ הוביל את הארכת ההסדר בשנים האחרונות, אולם עד עתה לא נמצא פתרון למשבר.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנושא עדיין אינו סגור ונעשים מירב המאמצים כדי למנוע את רוע הגזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully