וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בוער?

ענת קם

26.5.2009 / 12:59

כרמל לוצאטי דיווח בשעה 12 על הפרטים שהותרו לפרסום מפרשת דנה בנט, דובר מחוז צפון במשטרה זעם ואיים לבטל את התדריך לעיתונאים

דובר מחוז צפון של משטרת ישראל איים לבטל את הסרת צו איסור הפרסום בפרשת רצח דנה בנט בעקבות טענה להפרתו על ידי חדשות ערוץ 2. בשעה 12:00 החל כתב חדשות 2 כרמל לוצאטי לדווח בשידור ישיר ממטה מחוז צפון ולחשוף פרטים מהחקירה שטרם אושר פרסומם.באותה שעה היה אמור להתחיל תדריך לעיתונאים בנושא. דובר המחוז יהודה ממן, שנכח במקום שלח לכתבים ביפר בשעה 11:53 ובו הזכיר שצו איסור הפרסום בעינו עומד ואין לפרסם פרטים מהחקירה. עם תחילת הדיווח ניגש ממן ללוצאטי ודרש ממנו להפסיק את השידור מאחר שתדריך העיתונאים בנושא טרם החל.

בעקבות הדיווח של לוצאטי הודיע ממן כי בשל הפרת הצו על ידי חדשות ערוץ 2, הוא מבטל את התדריך ואוסר על פרסום פרטי החקירה, זאת על אף שצו איסור הפרסום הוא מסמך מטעם בית המשפט ולא מטעם הדובר. בשל מחאת הכתבים שנכחו במקום הוחלט לבסוף לקיים את מסיבת העיתונאים.

מחדשות ערוץ 2 נמסר בתגובה: "יש החלטה של בית המשפט שהצו בטל בשעה 12:00. בשל עיכוב מסיבת העיתונאים כרמל לוצאטי עלה לשידור בשעה 12:00 בדיוק לפני שהיא החלה. השידור של לוצאטי הופסק לטובת דיווח על הירי בקיבוץ רמת הכובש ולאחר מכן הוחזר למסיבת העיתונאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully