וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המהדורות המקומיות קיבלו מכתבי התראה לקראת פיטורים

ענת קם

26.5.2009 / 14:50

המנהלים האזוריים של החדשות המקומיות ברשות השידור הודיעו לעובדים כי במידה שלא ימצא הסדר הם יפוטרו בסוף חודש יוני

עשרות עובדי המהדורות המקומיות של רשות השידור קיבלו הבוקר מכתבי התראה וזימונים לשימוע לקראת פיטורים אפשריים. הבוקר הודיעו המנהלים האזוריים של החדשות המקומיות ברשות השידור לעובדים כי במידה שלא ימצא הסדר להארכת שידורי החדשות המקומיות הם יפוטרו בסוף חודש יוני.

במכתב שקיבלו היום העובדים נכתב: "...בתאריך 30.6.09 יפוג תוקף הוראת שעה המאפשרת לרשות השידור להפיק מהדורות חדשות מקומיות עבור חברות הבכלים והלווין. בהעדר אישור שכזה נאלץ לסגור את פעילות הפקת החדשות המקומיות. לאור זאת הרשות שוקלת לסיים ההתקשרות עמך במועד הנ"ל". עוד כתוב במכתב: "הרשות אינה חוסכת מאמץ לחדש את תוקפה של הוראת השעה, אם אכן יוארך תוקפה נודיע לך על כך מיידית".

הנהלת רשות השידור החליטה היום לחלק את מכתבי ההתראה והזימונים לשימוע לפני פיטורים מכיון שהיא מחוייבת על פי חוק לעשות כך. ישנה אפשרות שחלק קטן מהעובדים יקלטו בחטיבות אחרות של רשות השידור. מדובר בעובדי החדשות המקומיות מועסקים החל מדצמבר 2007 ולא בעובדים הוותיקים של רשות השידור שהועברו מחטיבות אחרות לחטיבת החדשות המקומיות.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "אנו מקווים שמשרד האוצר יתעשת ויבין את חשיבות החדשות המקומיות לפריפריה ולכלל האזרחים. רשות השידור עושה מאמץ גדול כדי לשמור על המשך שידורי החדשות המקומיות, מפעל הקיים מזה 12 שנים. אנו מקווים כי מכתבי הפיטורים לא יצאו לפועל ועשרות עובדים יישארו במערכת ולא יצטרפו למעגל המובטלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully