וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז או פריסת חובות? ראשי ערוץ 10 זומנו לדיון ברשות השניה

ענת קם

26.5.2009 / 18:42

במכתב לבעלי המניות של הערוץ כתבה יושבת ראש מועצת הרשות השניה נורית דאבוש כי מסמכי המכרז גובשו וניתן לאשרם בהקדם

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש זימנה את בעלי המניות של ערוץ 10 לישיבה שתקיים ביום שני הקרוב כדי להציג מתווה להחזרת חובות הערוץ ולמנוע יציאה למכרז. במכתב לבעלי הערוץ כתבה דאבוש, כי במידה שלא יימצא פתרון כזה היא תפעל מיידית לפרסום מכרז חדש על הפעלת הערוץ.

במכתב שעותקים ממנו נשלחו גם אל לשרי האוצר והתקשורת ואל יושב ראש ועדת הכלכלה, כתבה דאבוש כי לאור קביעת המועצה מנובמבר 2008 שהערוץ לא עמד במחויבויותיו יש לפעול לפרסום מכרז חדש, אך מתוך אחריות ציבורית והחשיבות שהמועצה רואה בהמשך פעילות ערוץ 10 טרם פורסם מכרז כזה. עם זאת, ציינה דאבוש כי מסמכי המכרז כבר גובשו וניתן לאשרם בהקדם. עוד נכתב, כי בקשת בעלי המניות לדחות את תשלום דמי הזיכיון והתמלוגים עבור השנים 2009-2011 למועד מאוחר יותר, כפי שהוצגה בישיבה שהתקיימה לאחרונה אצל שר התקשורת משה כחלון, אינה מקובלת עליה. בישיבה זו הודיע נציג בעלי המניות כי ביכולתם להעמיד בשלוש השנים הבאות 120 מיליון שקלים בסך הכל להחזרת החובות

בסיכום דבריה כתבה דאבוש: "חשוב להבהיר כי המועצה בראשותי רואה חובה ואחריות ציבורית להמשך פעילותו של ערוץ 10. תרומתו של ערוץ 10 לדמוקרטיה הישראלית, לשוק היצירה ולתרבות בכלל אינה מוטלת בספק כלל ועיקר, ולכן תפעל המועצה כי אכן ערוץ זה ימשיך לשדר. כמו כן מודעת המועצה לחובה הקיימת לעובדי הערוץ בכלל ולעובדי חברת החדשות ומתוך אחריות זו פועלת המועצה. אולם כפי שנכתב הרי שעלינו כמועצה ציבורית לפעול במצוות החוק וכך אנו פועלים".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנו מאשרים את קבלת ההזמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully