וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת זמן של שלושה חודשים

ענת קם

27.5.2009 / 12:09

מועצת הכבלים והלווין דוחה את יישום מדיניות שידורי הספורט החדשה. ניצן חן: "החלטת המועצה תהיה חרב מתהפכת לערוצי הספורט"

המועצה לשידורי כבלים ולווין החליטה להקפיא את יישום מדיניות שידורי הספורט החדשה לשלושה חודשים על מנת לנסות ולמצוא הסדר אחר לשינוי שוק שידורי הספורט בישראל. המועצה נענתה לבקשת ועדת הכלכלה של הכנס, שרת התרבות והספורט לימור לבנת ואיגודי הספורט השונים שפנו לאחרונה בנושא ותפעל בחודשים הקרובים למציאת מודל חלופי שירחיב את מגוון התכנים המשודרים בערוצי הבסיס, 5 ו-5+.

המועצה קבעה היום (רביעי) כי במידה שיימצא הסדר כזה היא תהיה מוכנה לדון בו, אולם במידה שלא יימצא הסדר החלטת המועצה מחודש נובמבר תכנס לתוקף ב-30 בספטמבר.

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין, ניצן חן: "החלטת המועצה מחודש נובמבר תהיה עכשיו חרב מתהפכת עבור ערוצי הספורט, מעין קטליזטור שיתניע מהלך כולל להסדרת שידורי הספורט בישראל והתוצאה הסופית שלו חייבת להיות ערוצי בסיס חזקים יותר. במידה שלא נגיע למודל הזה מסיבה כלשהי, ההחלטה תכנס לתוקף בעוד שלושה חודשים".

מוקדם יותר היום המליצה ועדת הכלכלה של הכנסת למועצה לדחות את מועד כניסתה לתוקף של מדיניות שידורי הספורט החדשה, שמגבילה את מספר השידורים החיים שניתן להעביר בערוצי הספורט בתשלום, מיום ה-30 ביוני 2009 על מנת לאפשר פרק זמן לבחינה מחודשת של השלכות החלטת המועצה לטובת הציבור ולטובת ענפי הספורט הישראלים.

בדיון דחוף של הועדה שכינס חבר הכנסת יריב לוין מהליכוד, בעקבות פנייה של ראשי איגודי הספורט, הוחלט על הקמת ועדת משנה פרלמנטרית לבחינה מחודשת של הסדרת שוק שידורי הספורט.

ראשי איגודי הספורט טענו בפניה אל שרת התרבות והספורט ואל שר התקשורת כי מדיניות זו צפויה לפגוע באופן אנוש בספורט הישראלי. לטענתם שידורי הענפים השונים בערוץ הספורט מסייעים בחשיפתם לקהל הרחב, לקדמם בקרב ספורטאים צעירים ובעיקר לגיוס מימון וחסויות.

(עדכון אחרון: 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully