וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בקצה המהדורה?

ענת קם

27.5.2009 / 16:12

השר כחלון אישר היום את תזכיר החקיקה שיאפשר המשך שידור המהדורות המקומיות שמפיקה רשות השידור עבור HOT

שר התקשורת משה כחלון אישר היום את תזכיר החקיקה בנושא הארכת תוקף הוראת השעה המאפשרת את המשך שידורי החדשות המקומיות ב-HOT. התזכיר נשלח אתמול (שלישי) על ידי היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד נגה רובינשטיין, לגורמים משפטיים וכלכליים שונים על מנת שיעבירו את חוות דעתם עליו עד ה-5 ביוני, בהם נשיאת בית המשפט העליון, נגיד בנק ישראל, היועץ המשפטי לממשלה ועוד. הצעת החוק תוגש כהצעת חוק ממשלתית ולא פרטית, מה שיאפשר את אישורה בהליך מהיר יותר, לאחר קבלת כל חוות הדעת הרצויות.

בתזכיר החקיקה נכתב כי ההצעה היא להאריך את תוקף הוראת השעה בשנה, עד ה-30 ביוני 2010. עו"ד רובינשטיין כתבה כי לחוק המוצע אין השפעה ישירה על תקציב המדינה אולם הוא צפוי להפחית את הכנסות המדינה מהתמלוגים המשולמים על ידי HOT. כשנקבע שרשות השידור תפיק את החדשות עבור HOT, נקבע כי HOT לא תשלם לה ישירות אלא תמלוגיה למדינה יופחתו והתקציב לרשות יועבר ממשרד האוצר.

עובדי המהדורות המקומיות של רשות השידור קיבלו אתמול מכתבי התראה לפני פיטורים וזימונים לשימוע, זאת כחלק מההערכות של רשות השידור לאפשרות שהוראת השעה בנושא לא תוארך. יחד עם זאת, ברשות השידור הביעו תקווה כי הנושא יוסדר וימצא מימון להמשך הפקת המהדורות המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully