האתגר שבאמת

מודעת התנצלות בסופשבוע ומודעה פירסומית לתכנית "הבלוק" בשווי 50 אלף שקל. מעריב מתנצל בפני חיים אתגר על פרסום לא נכון

ענת קם
27/05/2009

מעריב יפצה את חיים אתגר וחדשות 10 בעקבות פרסום לא נכון לגביו במוסף "סופשבוע" בדצמבר 2008. מודעת התנצלות בפני אתגר פורסמה לפני כשבועיים במוסף "סופשבוע" ומחר תתפרסם בעמודי החדשות של מעריב מודעה בגודל עמוד, שתקדם את תכנית הריאליטי החדשה "הבלוק" שעולה ביום שבת הקרוב בערוץ 10. שווי המודעה 50 אלף שקל.

בכתבה של הכתב דרור גלוברמן שפורסמה בדצמבר האחרון ב"סופשבוע", התראיין איש יחסי הציבור אלירן ברדוגו וטען כי סייע לאתגר להשיג הנחה על אופנוע שרכש תמורת כתבה מפרגנת. בפועל הודו במעריב, לאחר בדיקה שערכו, כי אתגר כלל לא רכש אופנוע באותה התקופה וכי הוא עדיין נוסע באופנוע שרכש כבר לפני שנים רבות, כך שלא היה יכול לקבל הנחה. כמו כן התברר כי אתגר כלל לא קשור לכתבה ששודרה בחדשות 10 על ברדוגו ושהוכנה על ידי כתב אחר, וכי הכתבה שודרה כשנה לפני האירוע המדובר.

לאחר פרסום הכתבה החלו בחדשות 10 בניסוח כתב התביעה על פרסום לשון הרע אודות אתגר. עוד טרם הגשתו לבית המשפט הגיעו הצדדים להסדר שכולל את ההתנצלות ב-"סופשבוע" ובאתר nrg-מעריב, מודעת הקידום לתכנית החדשה והסרת הקטע המדובר מארכיון מעריב באינטרנט.

ממעריב נמסר בתגובה: "בעקבות פניית ערוץ 10 נבדקה תלונת הערוץ וחיים אתגר. מוסף סופשבוע מצא לנכון לפרסם תיקון והתנצלות שפורסמו גם באתר NRG. עם זאת, מעריב דחה את דרישת ערוץ 10 לפיצוי כספי כלשהו. העיתון נאות לפרסם מודעה פרסומית וערוץ 10 קיבל ההצעה. ראוי לציין כי בין מעריב לערוץ 10 מעולם לא החל הליך משפטי כלשהו בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully