וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין בו טיפת רשע, ובטח לא מתוכנן"

ענת קם

31.5.2009 / 17:28

מני פאר, חברו הקרוב של דודו טופז מתקשה להאמין כי הוא מעורב בתקיפת ניר, מרגלית ובן ציון. הזכיניות: "סומכים על משטרת ישראל"

בתעשיית הטלוויזיה עדיין מגיבים בספק לחקירתו של דודו טופז במשטרה ולחשד כי הוא מעורב בתקיפת אבי ניר, בועז בן ציון ושירה מרגלית. מני פאר, חבר ילדות של טופז, אמר לפני שעה קלה לוואלה! ברנז'ה: "אני מכיר את דודו יותר מחמישים שנה, גדלנו ביחד בתל אביב, ראיתי את כל שלבי התפתחותו. אני לא מסוגל להאמין, אפילו לא בקצה הדמיוני של מחשבותיי. הוא יכול להפתיע, לפלוט איזו פליטת פה בספונטניות לא מתוכננת, אבל פה מדובר במעשה זדוני מתוכנן מראש, יזום ומתוכנן לפרטי פרטים וזה לחלוטין לא תואם את האופי שלו. אין בו טיפת רשע ובטח לא מתוכנן. קשה לי להאמין שיש פה גרסה מודרנית של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד, שמתחת לבדרן מסתתר בדודו פושע קר רוח".

בכיר נוסף בתקשורת אמר היום: "השם של דודו עלה פעם ראשונה כמעט מיד אחרי התקיפה של אבי ניר כי הוא תמיד סימן אותו בתור זה שגמר לו את הקריירה, אבל זה טוב מדי בשביל להיות אמיתי. החלקים מתחברים יפה מדי ואני מאוד אופתע אם בסוף יסתבר שזה באמת הוא".

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה אמר היום: "הסיפור האישי מאוד מצער ולא אוכל להתייחס אליו כי הוא בטיפול המשטרה. יחד עם זאת, הפעולה האינטנסיבית והקדימות שגורמי המשטרה ואכיפת החוק נתנו לנושא חשובה מאוד כדי לחזק את ביטחון העיתונאים ואנשי התקשורת בעבודתם החשובה. אני מקווה שזה יחזק אותם וימנע סוג כזה של התנהגויות בעתיד".

בשיחה שערך מנכ"ל רשת אבי צבי לעובדי החברה למחרת תקיפת מרגלית הוא הדגיש לא לדבר עם התקשורת על הנושא עד לבירור כל פרטי האירוע. בזכיינית מקפידים על שמירת השתיקה ומסרו היום רק כי הם "מברכים על כך שהמשטרה שמה את נושא התקיפה בראש סדר העדיפויות ומקדישה משאבים חקירתיים רבים לעניין. לא נוכל להתייחס באופן ספציפי לחקירה בשלב זה אלא בסיומה". בקשת הגיבו בצורה דומה ומסרו: "אנו סומכים על משטרת ישראל וממתינים להתבהרות התמונה ולקבלת פרטים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully