וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון לאודר יוצא מערוץ 10

ענת קם

31.5.2009 / 19:25

לאודר, המחזיק 24% ממניות הערוץ, הודיע כי אין בכוונתו להזרים יותר כסף. ערוץ 10: "קיבלנו בצער ובדאגה את הודעתו"

רון לאודר צפוי לעזוב את ערוץ 10. לאודר המחזיק כ-24.5% ממניות הערוץ הודיע לראשי הערוץ כי אין בכוונתו להזרים יותר כסף לערוץ. בכיר בערוץ 10 התייחס היום לדברים ואמר לוואלה! ברנז'ה: "ללאודר פשוט נמאס להפסיד כסף והוא הודיע שהוא עוזב".

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי אמר היום בכנס השנתי של איגוד המפיקים כי בעלי המניות מחפשים משקיע בערוץ ומוכנים לתת לו עד 50% ממנו אולם לדבריו "אף אחד לא עומד אצל יוסי מימן בתור. אנחנו חושבים שעדיף להשקיע בערוץ קיים ולא בהקמת ערוץ חדש". קבוצת מרחב של יוסי מימן לא יכולה על פי חוק לרכוש עוד מניות של הערוץ.

בכירי ערוץ 10 יםגשו מחר עם ראשי הרשות השניה לדיון על עתיד הערוץ אחת האפשרויות שעל הפרק היא פריסת חובות הערוץ, אולם ברקע מרחף איום במכרז חדש. גורם תקשורת בכיר המקורב לערוץ 10 אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הבעיה הכי קשה עכשיו, ועם זה נתמודד מחר מול הרשות השניה, זה שצריך למצוא פתרון לרגולציה שלא מתפקדת. מה שהם עושים זה לתת אקמול לערוץ מדמם ויותר מזה, נותנים את האקמול ב-2012 וצריך אותו היום. רון לאודר הודיע שהוא עוזב, חד וחלק וערוץ 10 עכשיו בבעיה מאוד קשה עם הענין הזה".

מערוץ 10 נמסר: "קיבלנו בצער ובדאגה את הודעתו של מר לאודר. שוק הטלוויזיה המסחרית עבר בשנה האחרונה טלטלות קשות. אנו מייחלים שיצליח לשרוד גם את הטלטלה שבעזיבתו של איל הון ותקשורת עולמי שהשקיע מאות מליוני שקלים בפיתוח היצירה הישראלית".

מקבוצת מרחב נמסר בתגובה: "אנחנו נציג את עמדתנו בדיון מחר מול הרשות השניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully