וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבוש לראשי ערוץ 10: מצאו הסדר תוך שבוע

ענת קם

1.6.2009 / 15:14

בכירי ערוץ 10 התבקשו היום על ידי יושבת ראש הרשות השניה להציג בתוך שבוע הסדר להחזרת חובות הערוץ עד 2012

ראשי ערוץ 10 התבקשו להמציא תוך שבוע הסדר להעמדת ערבויות ובטחונות להשבת ההשקעה בתוכן שנדרש להם הערוץ והחזרת כספי התמלוגים והזיכיון באופן מיידי. יושבת ראש הרשות השניה נורית דאבוש אמרה בישיבה שהתקיימה היום עם ראשי הערוץ כי במידה ולא יגובש הסדר בשבוע הקרוב תפרסם מועצת הרשות השנייה את מודעת המכרז להפעלתו של ערוץ 10. דאבוש קראה לשינוחי חקיקה מיידי בהתאם למתווה תורג'מן - כלומר לאפשר לערוץ להשיב את חובותיו עד 2012.

בפגישה שהתקיימה היום במשרדי הרשות השנייה השתתפו נציגי ערוץ 10: יוסי מימן, מודי פרידמן ועו"ד אברהמי וול, יושבת ראש מועצת הרשות השנייה: נורית דאבוש; וחברי המועצה עו"ד מוניר עזאם, יוסי אליטוב, יוסי צמח, עו"ד סיגלית שאלתיאל, מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה ונציגי הנהלת הרשות.

ראשי הערוץ הציגו בפגישה את מצבו הכלכלי של הערוץ בכלל ואת מערכת היחסים שבין השותפים בפרט. כזכור, רון לאודר המחזיק 24% ממניות הערוץ הודיע כי הוא מושך ידיו ומפסיק להזרים כספים לערוץ. בעלי המניות ציינו כי מצב זה לא מאפשר לראשי הערוץ להעמיד את סכומי הכסף הנדרשים כפי שנמסר להם על ידי מועצת הרשות השנייה. בעלי המניות חזרו על התחייבותם להזרים 40 מיליון שקל בשנה בשלוש השנים הקרובות, אולם הודיעו כי לא יוכלו לעמוד בסכום גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully