וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק מעבודה תשודר בטלוויזיה הצרפתית

ענת קם

2.6.2009 / 15:56

התוכנית, אשר מופצת על ידי ארמוזה פורמטס תשודר בשעת פריים טיים בימי שישי כחלק מלוח שידורי סוף השבוע של הרשת

תוכנית הבידור של רשת "צחוק מעבודה" בהנחייתו של שלום אסייג תשודר ברשת France 4 הצרפתית החל מהשבועות הקרובים. התוכנית, אשר מופצת על ידי "ארמוזה פורמטס" תשודר בשעת פריים טיים בימי שישי כחלק מלוח שידורי סוף השבוע של הרשת בהפקת ענקית המדיה אנדמול. לאחרונה ביקרו עורך התוכנית אהד אשכנזי והמפיק יואב גרוס בצרפת וליוו מקרוב את הפקת התוכנית. התכנית משודרת זו העונה השלישי ב"רשת".

אילן טוביהו משנה למנכ"ל רשת: "בשנתיים האחרונות נושא מכירת הפורמטים ברשת צובר תאוצה. כפי שמכרנו את 'משפחה חורגת' ו 'אינסטינקט בסיסי' אנחנו שמחים על הצלחת מכירת הפורמט 'צחוק מעבודה' ובטוחים בהצלחתו בעולם. אנו רואים חשיבות רבה בעובדה שהחברה הראשונה שבחרה להפיק את 'צחוק מעבודה' היא ענקית המדיה אנדמול ועל שידורה של התכנית בצרפת. אין לי ספק כי בחודשים הקרובים נוציא הודעות נוספות בנושא".

אבי ארמוזה, מפיץ התכנית: "צחוק מעבודה מגלמת בתוכה את הרצונות והצרכים של שוק הטלוויזיה העולמי כרגע בעקבות המשבר הכלכלי.. היא משלבת תוכנית פריים טיים גדולה בתקציב הפקה סביר יחד עם הרצון של רשתות השידור השונות להציב בזמן צפיית השיא תוכניות הומור. אנו שמחים על הצלחת התוכנית ושידורה הקרוב בצרפת". אומר אבי ארמוזה מפיץ התוכנית. זכויות שידור התכנית נמכרו גם לארצות הברית, ספרד, איטליה ועוד.

יואב גרוס, מפיק התכנית: "אני שמח שגם בשווקים הגדולים ביותר בעולם מאמינים בפורמט. אני מקווה שהוא יצליח שם לפחות כמו בארץ. ובהזמנות זו אני רוצה להודות לרשת שהאמינה בתכנית, השקיעה בה ושיבצה אותה בשעות צפיית שיא ולמרות הסיכון הכרוך בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully