וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההודאה במעשים קשה, אך מביאה עמה הקלה"

ענת קם

2.6.2009 / 18:40

כך אמר מנכ"ל קשת בתגובה להודאתו של דודו טופז כי הוא העומד מאחורי תקיפתו. מנכ"ל הרשות השניה: "רגע עצוב לתעשיית הטלוויזיה"

מנכ"לי זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת הגיבו היום להודאתו של דודו טופז כי הזמין את תקיפתם של מנכ"ל קשת אבי ניר, המשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית והסוכן בועז בן ציון. ניר עצמו מסר היום בתגובה: "ההודאה במעשים המזעזעים קשה, אך מביאה עמה הקלה. מקשת נמסר: "אנו בטוחים, כי המערכת המשפטית תפעל ביעילות ובמהירות ותמצה את הדין עם האחראים למעשים. ברצוננו להביע הערכה עמוקה למאמצים ולנחישות המשטרה וכן להביע תודה מיוחדת לצוות החקירה, לפקד קובי גטניו, סגן ניצב נמרוד דניאל ומפקד המחוז החדש שחר אילון".

אבי צבי מנכ"ל רשת מסר בתגובה כי: " לאור הפרסומים מהשעות האחרונות מביעה רשת הערכה עמוקה למשטרת ישראל ולכל העוסקים במלאכת החקירה על הצלחתם להביא לפיתרון בפרשה המזעזעת של תקיפת אנשי תקשורת. אנחנו ממשיכים לחזק את ידיה של שירה מרגלית , המשנה למנכ"ל רשת, וכל בני משפחתה ומצפים לשובה במהרה".

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה התייחס אף הוא לנושא ואמר לוואלה! ברנז'ה: "זהו רגע עצוב לתעשיית הטלוויזיה כולה. אני מברך את גורמי המשטרה על פעולתם הנמרצת אשר תעניק ביטחון לחופש הביטוי בכלל ולאנשי התקשורת בפרט. זו הזדמנות גם לחשוב מחדש על הפרזה בערכים כמו מצליחנות, פרסום יתר ותפיסה מעוותת של תרבות הרייטינג".

מקורביו של טופז סירבו היום להתייחס להודאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully