וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה בלבד, תקציב אירוקה חוזר לזרמון גולדמן

איילה צורף

3.6.2009 / 13:30

העברת התקציב נעשתה במפתיע: הבוקר התקבל במשרד הפרסום באומן-בר טלפון שמודיע לראשי המשרד על ההחלטה

לאחר פחות מחצי שנה שבה מטופל תקציב הפרסום של רשת האופטיקה אריקוה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, החליטה הרשת להחזיר את התקציב לידיו של משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שטיפל בתקציב ב-7 השנים האחרונות.

העברת התקציב נעשתה במפתיע: הבוקר התקבל במשרד הפרסום באומן-בר טלפון שמודיע לראשי המשרד על ההחלטה לעזוב אותו, זאת מבלי שנערכו עמם דיונים מקדימים בנושא.

תקציב הפרסום השנתי של אירוקה עמד בשנים קודמות על כ-1 מיליון דולר, ואילו מתחילת שנה זו הוא קוצץ משמעותית, שכן הרשת צימצמה למינימום את נוכחותה בפרסום בטלוויזיה.

לפני כשלושה חודשים ערכה הרשת מהלך מיתוג מחדש (באמצעות באומן-בר), שיפצה ופתחה חנויות חדשות, כמו גם יצאה במדיניות מחירים חדשה. לפני כחודשיים יצאה הרשת לראשונה מגבולות ישראל ופתחה הרשת את החנות הראשונה שלה בחו"ל, באיה נאפה שבקפריסין.

לפי נתונים שמסרה החברה, שוק משקפי השמש מגלגל כ-300 מיליון שקל בשנה. מתוכם, אירוקה מחזיקה בנתח שוק כספי של 30% וכמותי של 25%. אופטיקנה מחזיקה בנתח שוק כספי של 13%, אופטיקה הלפרין ב-5%, החנויות הפרטיות ב-35% והדוכנים ב-17%. אירוקה היא הרשת היחידה שמוכרת אך ורק משקפי שמש ומתחרותיה, כמו אופטיקה הלפרין ואופטיקנה, מוכרות בעיקר משקפיים אופטיות.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר, סירב להתייחס לדברים. באירוקה אישרו את הידיעה כי הוחלט לעזוב את המשרד ולחזור למשרדם הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully