וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן קולבר יערוך גליון של המגזין "ניוזוויק"

ענת קם

3.6.2009 / 17:57

כוכב ערוץ קומדי סנטרל, שהצליח בעבר להפיל את ויקיפדיה, הוזמן להיות העורך האורח הראשון של המגזין היוצא לאור כבר 76 שנה

הקומיקאי סטיבן קולבר, כוכב ערוץ קומדי סנטרל האמריקאי , יערוך את הגיליון הבא של מגזין החדשות Newsweek. זו הפעם הראשונה ב-76 שנות קיומו של המגזין שהוא מארח עורך ראשי. לפני כשבועיים הושק העיצוב החדש של העיתון ועורכיו הבטיחו כי הם מתכוונים להתנתק מגרסתו האפורה והמשעממת.

ג'ון מיצ'ם, העורך הראשי של העיתון, אמר ל" אובזרבר" כי הרעיון להזמין את קולבר למגזין נולד בעת שהשניים סעדו יחד והוסיף: "התרשמתי מאוד מטווח הידע שלו ומכך שהיה לו מה לומר על כל נושא". בנוסף אמר מיצ'ם כי קיבל את הרעיון מגיליון "Vanity Fair" על אפריקה שערך סולן 2U בונו ביולי 2007.

קולבר אמר כי דמותו מ-"קומדי סנטרל" תורגש בגיליון, שיכלול חיבור פרי עטו, אולם רוב התוכן במגזין יטופל במלוא הרצינות. קולבר אף ישתתף בעיצוב שער הגיליון.

לפני כחודשיים פורסם כי אגף חדש בתחנת החלל של סוכנות החלל האמריקאית צפוי להקרא על שמו של קולבר, לאחר שהוא זכה במשאל שערכה הסוכנות. כמו כן, זכה קולבר בפרס Webby למצוינות באינטרנט, לאחר שהצליח להפיל את אתר ויקיפדיה כשקרא לצופיו לערוך את הערך "פילים" באתר. קולבר מגיש את תכנית הטלוויזיה הפופולרית בשם The Colbert Show.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully