וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היה מותר לי, הייתי משנה את השם שלנו למקאן דיגיטל"

איילה צורף

4.6.2009 / 10:19

אילן שילוח בכנס מקאן אריקסון: "כל מה שמקאן עושים זה רק דיגיטל". איריס בק: "אנחנו לא מנהלים את המותגים שלנו בעולם הדיגיטלי"

"אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה שבה כל תורות המלחמה השיווקית שלמדנו בבתי הספר למנהל עסקים, נעלמות" - כך אמר היום אילן שילוח, יו"ר קבוצת מקאן אריקסון ומבעליה, בכנס שיווק דיגיטלי שעורך המשרד".

"הימים שכולנו ידענו לצטט מתוך שינה על מיתוג ועל מלחמות השווק, ו-22 חוקים כאלה ואחרים, עברו. אבל למי שחובב היסטוריה, זה מצוין, ויש הרבה כאלה שחובבים היסטוריה. אנחנו בפתחו של עידן שמה שהיה כבר לא נכון. להמשיך להילחם בשיטות השיווק הישנות זה כמו שהאמריקאים מנסים להילחם בבין לאדן, עם נושאות מטוסים, ללא הצלחה כבר שמונה שנים".

לדבריו שילוח, "מקאן עוברת שינוי, תפיסה של עולם הפרסום החדש ותורות שיווק חדשות. אנחנו נשנה את כל תפיסת העולם שלנו, וזה מה שאיריס מובילה. אנחנו נעשה לעולם הפרסום את מה שהאייפון עשתה לעולם הסלולר. במקאן ידברו רק דיגיטלית. אם היה מותר לי, הייתי משנה את שמה של מקאן אריקסון למקאן דיגיטל - שיהיה ברור שכל מה שמקאן עושים זה רק דיגיטל".

איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון, אמרה בכנס כי "אנחנו מנהלים את המותגים שלנו בעולם הפיסי אבל לא מנהלים אותם בעולם הדיגיטלי. לכמה מאיתנו או מהלקוחות שלנו באמת יש אסטרטגיה דיגיטלית? עם יד על הלב, האם יש לנו תוכנית לנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו ברשת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully