וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסאות מוזיקלים

ענת קם

4.6.2009 / 15:36

מי היא רכזת הכתבים החדשה של הארץ? מי יגיש את "עושים ספורט" ומי יעמוד בראש מערכת החדשות של כלכליסט? תשובות בפנים

רותי זוטא מונתה לרכזת הכתבים הראשית של עיתון הארץ. זוטא עבדה במשך 12 שנים בסוכנות הידיעות רויטרס. במהלך שנים אלו עבדה כעורכת בדסק החדשות של הסוכנות בירושלים וניהלה את סניף הסוכנות ברומא כחצי שנה, בתקופה בה הלך לעולמו האפיפיור הקודם יוחנן פאולוס השני. כמו כן עבדה זוטא כשבע שנים במשרדי רויטרס בלונדון. היא תעבוד לצד ראש מערכת החדשות אבי זילברברג.

את תגובתה של רותי זוטא לא ניתן היה להשיג, כך גם את תגובת עיתון הארץ.

אפי טריגר, איש ערוץ הספורט, מונה כמגיש קבוע לצדו של אלי ישראלי בתכנית "עושים ספורט" המשודרת מדי יום חמישי בצהרים. טריגר ימשיך במקביל לעבוד בערוץ הספורט, שם הוא מגיש מהדורות ועורך שידורי חדשות ספורט. טל שורר, עורך הספורט של גל"צ, יערוך את התכנית במקום אביעד פוהורילס שהיה עורך התכנית מאז עלתה לאוויר ולאחרונה אף הגיש אותה.

את תגובתו של אפי טריגר לא ניתן היה להשיג.

גליה שילה, מנהלת מערכת כלכליסט, עוזבת את העיתון. בהודעה שנשלחה לעובדי העיתון על ידי העורכת גלית חמי נכתב כי במבנה המערכת יבוצעו שינויים וכתב העיתון בירושלים שאול אמסטרדמסקי ימונה לראש מערכת החדשות, התפקיד שיחליף את תפקיד מנהל המערכת. קודם לעבודתה בכלכליסט ערכה שילה את מדור השיווק, פרסום ומדיה ב-TheMarker.

נורית פלתר, כתבת הכלכלה של ידיעות אחרונות ב-12 השנים האחרונות, הודיעה לאחרונה על עזיבתה. פלתר סיקרה במהלך השנים את תחום הכלכלה עבור מוסף הכלכלה ועמודי החדשות וכן את משרדי הפנים והחקלאות. לאחרונה לוותה את משפחת החייל החטוף גלעד שליט בפרויקט מיוחד.

נורית פלתר אישרה את הפרטים והוסיפה: "אני מודה לידיעות אחרונות על 12 שנים נפלאות".


גל מור, מנהל פיתוח התכנים ב-ynet הודיע לאחרונה על עזיבתו את האתר לאחר יותר מתשע שנים. מור החל את דרכו באתר כעורך ערוץ המחשבים שזכה להצלחה רבה. במסגרת תפקידו כמנהל פיתוח התכנים היה שותף לשדרוג מערכת התגובות באתר ולהקמת שיתוף הפעולה עם HOT. בפוסט שפרסם מור היום בבלוג שלו "חורים ברשת" נכתב: "ynet היה מקום עבודה טוב שהעניק לי הרבה רגעים של סיפוק וגם לימוד. נהניתי לעבוד עם רבים מהאנשים שם והאווירה הייתה טובה ביחס לכל מקום עבודה קודם שהכרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully