וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרים

ענת קם

7.6.2009 / 1:56

קבוצת רדיו ירושלים ערערה לבית המשפט העליון על הפסדה במכרז הרדיו. היום תדון הרשות השניה במכרז רדיו תל אביב

קבוצת רדיו ירושלים הגישה ביום שני האחרון ערעור לבית המשפט העליו על זכייתה קבוצת רדיו הבירה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים. בערעור שהוגש באמצעות עורכי הדין איל רוזובסקי ותמיר כהנוב ממשרד צלרמאיר פילוסוף דורש רדיו ירושלים לקבוע כי המכרז בטל ולפסול אותו. או לחילופין לקבוע כי רדיו הבירה לא הייתה רשאית לגשת אליו הואיל ולא עמדה בתנאי הסף ומכאן שיש להכריז על רדיו ירושלים כזוכה במכרז.

טענה נוספת שהציג רדיו ירושלים בערעורו, שהוצגה בעבר בערעור לבית המשפט המחוזי, היא שהמכרז היה מוטה מלכתחילה מאחר שבכל המכרזים בגל א' זכו הקבוצות שהפעילו את התחנה באזור עד המכרז, ולמועצת הרשות השנייה היה אינטרס להראות שהיא מעודדת קבוצות חדשות. במכתב ששלח היועץ המשפטי של הרשות עו"ד דורון אבני לעורכי הדין של רדיו ירושלים נכתב כי הרצון לעודד קבוצות חדשות מחייב את גמישות הרשות במכרזים. לדברי רדיו ירושלים, גמישות זו איפשרה לרשות להעלים עין מפגמים בהצעת רדיו הבירה ולפגיעה בשוויון בין הקבוצות.

סאגת רדיו ירושלים נמשכת למעלה משנה וחצי בערכאות משפטיות שונות, שכללו גם צו מניעה ארעי שהוציא בית המשפט המחוזי בירושלים נגד המכרז בספטמבר 2008. אזור ירושלים הוא האזור היחיד ממכרזי גל א' של הרדיו האזורי בו הקבוצה הזוכה טרם החלה לפעול. היום תדון מועצת הרשות השניה באזור הראשון מקבוצת גל ב' של מכרזי הרדיו האזורי, תל אביב וגוש דן בתדר 102FM. למכרז ניגשה רק הקבוצה המפעילה את הרדיו ב-12 השנים האחרונות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully