וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת החשבונות

ענת קם

7.6.2009 / 13:56

אבנר קופל, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, הגיש תביעת לשון הרע על סך מליון שקל נגד אופירה אסייג ואתר ONE. טוען כי האתר מתנכל לו

יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל אבנר קופל הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע על סך מיליון שקלים נגד אתר ONE והעורכת הראשית אופירה אסייג. בתביעה שהוגשה על ידי עורך הדין חגי אשלגי טוען קופל כי ONE בכלל והמדור "גליצ'ים" בפרט רודפים אותו ואת משפחתו וחודרים לחייו הפרטיים. שיאה של אותה רדיפה, לדבריו, בידיעה שפרסם האתר ב-27 במאי לפיה בת זוגו של קופל בהריון, זאת על אף שהידיעה כלל אינה נכונה ואף הוכחשה באזני אסייג. בנוסף, דרש קופל להסירה מהאתר ולטענתו מערכת ONE סירבה לבקשתו.

בכתב התביעה טוען קופל כי למינהלת בראשותו ולאתר ONE מערכת יחסים עכורה מזה תקופה ארוכה, על רקע שיתוף הפעולה בין המינהלת וערוץ הספורט המשדר את משחקי הליגה. בהקשר זה נכתב כי ONE, כמתחרה של ערוץ הספורט, החליט להתנכל בפרסומים שונים למינהלת ולקופל וכן לתמוך בהחלטת המועצה לשיעדורי כבלים ולווין שאסרה על שידור משחקי הליגה בערוצי הספורט בתשלום, החלטה לה מתנגד קופל בתוקף. קופל טוען כי לאחר שפנה לאסייג בעניין הפרסומים בנושא, ענתה לו "שמרתי עליך במשך תקופה ארוכה אך בגלל שאתה עובד עם ערוץ 5 בלעדית אין לי אפשרות אחרת".

בכתב התביעה נכתב: "לא ברור מדוע עיסוקו של התובע (קופל) – בספורט בלבד – מצדיק פגיעה כה קשה בילדיו הגדולים והקטנים, ובמשפחתו. במה 'חטאה' המשפחה שעליה לסבול דיווחים כוזבים? אדרבא, בידיעה הוסיפו הנתבעים 'תבלינים' מעולם הספורט בהקשר של מחלוקות כביכול בין התובע לבין בכירים במועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב. מדוע אזורי החלציים של התובע ומשפחתו צריכים להיגרר לעולם כזה? הם אינם אנשי ציבור". קופל דורש כאמור פיצוי של מיליון שקלים ופרסום התנצלות על הידיעה בעניין בת זוגו.

מאתר ONE נמסר בתגובה: "ONE עומד מאחורי כל הפרסומים שנעשו באתר בנושא אבנר קופל ומצהיר שכל מה שנכתב נכון ומדויק ויש לו סימוכין.

קופל, בעבודתו המשותפת והצמודה עם ערוץ הספורט, בעד זליגת התכנים בספורט בערוצים בתשלום, מנסה להשתמש בבית המשפט כדי לתקוף את אתר ONE המתנגד למהלכים אלו וכדי להרפות את ידנו מהמאבק החשוב למען צרכני הספורט בישראל.

אנו בטוחים כי בית המשפט יחייב את מר קופל בהוצאות המשפט ואנו מבטיחים כי לא תביעות חסרות בסיס יגרמו לאתר ONE לנטוש את ציבור אוהדי הספורט ולהפסיק את מאבקו הצודק כנגד זליגת התכנים.

אנו ממליצים למר אבנר קופל לעסוק בענייני מנהלת הכדורסל שם צפויה לו עבודה רבה, נוכח הכשלים הרבים, ורצונה של מכבי תל אביב לעזוב לאלתר את הליגה בעקבות התנהלותו של קופל. תמוה לנו שכאיש ציבור, מר קופל משקיע דווקא מאמצים גדולים במאבקו למען זליגת התכנים לערוצים בתשלום, במקום לעסוק בעניינים הנוגעים למנהלת" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully