וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בר: "ידיעות אחרונות אינו עיתון צהוב"

ענת קם

7.6.2009 / 18:05

עורך ידיעות אחרונות במכתב ששלח לקוראת שהתלוננה על סיקור פרשת דודו טופז: "מוטב שהתוצאה הייתה מאופקת יותר"

העורך הראשי של ידיעות אחרונות, שילה דה בר, מודה כי העיתון הפריז בסיקור פרשת דודו טופז בגיליון יום שני שעבר. בגיליון זה הקדיש העיתון 12 מעמודי החדשות לפרשה ועמודים נוספים במוסף היומי "24 שעות". אחת מקוראות העיתון פנתה בשבוע שעבר למערכת בנושא ובתגובתו אליה כתב דה בר כי הוא מסכים עם טענותיה.

בתשובתו כתב דה בר: "פרשת טופז - חמורה ככל שתהיה - אכן סוקרה סיקור-יתר בגיליון יום ב'. הסיבות לכך הן פנים-מערכתיות. הן אולי מעניינות, אך לא חשובות. כי חשובה התוצאה. והתוצאה, ובכן - מוטב שהיתה אחרת, מאופקת יותר. חשוב לי להבהיר: ידיעות אחרונות אינו עיתון צהוב אלא עיתון מעמיק, אחראי ומדויק (ככל שניתן), שעיקרו הרחבת דעת, פרשנות, ניתוחים ומידע. יחד עם זאת ידיעות אחרונות מקדיש - כחלק מסגנונו המיוחד שנים רבות, וכמקובל בעיתונים רבים בעולם - שטח מערכתי גם לנושאים 'מעניינים'. זהו רכיב בעיתון, לא לבו. חלק מהתמהיל. כי ידיעות אחרונות אינו עיתון מתלהם רודף סנסציות. זו לא דרכנו".

בהמשך לוקח דה בר אחריות אישית לסיקור הנרחב: "אין מחלוקת: גיליון יום ב' נערך באופן שגוי, ואני האחראי לשגיאות העריכה בעיתון, ואת הלקחים כבר הפקנו באופן פנימי".

טרם התקבלה תגובתו של שילה דה בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully