וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוש דנון מונה ליושב ראש איגוד המפיקים

ענת קם

8.6.2009 / 20:13

יחליף בתפקיד את חיים שריר שביקש לסיים את תפקידו: "יש לנו תפקיד חשוב ביותר בשמירה על היצירה הישראלית המקורית"

מוש דנון מונה ליושב ראש איגוד המפיקים במקום חיים שריר. דנון, 49, נבחר על ידי הנהלת האיגוד להחליף את שריר שביקש לסיים את תפקידו לאחר קרוב לשנתיים וחצי. בין הפקותיו הבולטות של דנון בשנים האחרונות: העונה השנייה של "בטיפול", הסדרה "שירות חדרים" שצפויה לעלות בקרוב ברשת, הסרטים "וסרמן איש הגשם", "איים אבודים", "עג'מי" שזכה בציון לשבח בפסטיבל קאן ועוד.

חיים שריר, ממובילי מאבק היוצרים בחודשים האחרונים, חזר לאחרונה לעבוד על הדרמה "לחזור" עבור רשת, בתמיכת הרשות השנייה. בישיבת ההנהלה בשבוע שעבר אמר שריר: "בשנתיים האחרונות הזדעזעה תעשיית הטלוויזיה מהתמוטטות הרגולציה המעמידה בסכנה את היצירה המקורית ואת המשך הפעילות וההישגים המדהימים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בישראל ובמעמדם בעולם. אני גאה במיוחד בשיפור המדהים של מערכות היחסים עם כל איגודי העובדים ובמאבק המשותף שאיגוד המפיקים היה ממוביליו, והוביל להבנה ולהקשבה של מקבלי ההחלטות לעמדותינו. ההתגייסות המוחלטת להגנה על היצירה המקורית צריכה להימשך במלוא ההיקף . מוש וההנהלה עשו לצדי עבודה מצוינת, ויהיה קל להמשיך את הפעילות לצידו".

מוש דנון אמר: "חיים שריר מהווה בשבילי דוגמא לסובלנות והדברות ואשתדל מאד להמשיך את דרכו. אני שמח שחיים נשאר בהנהלת האיגוד בעידן שבו עולם התקשורת חווה זעזועים ואי ודאות מכל הכיוונים ובתקופה בה האינטרנט הופך למסך לגיטימי ליצירות שלנו. יש לנו תפקיד חשוב ביותר בשמירה על היצירה הישראלית המקורית בכל דרך ובכל מקום. לאיגוד המפיקים תפקיד חשוב במאבק הזה ויש להמשיך ולחזקו כלפי חבריו וכלפי חוץ. אשאף ביחד עם חברינו במטה מאבק היוצרים לחזקו כגוף בעל כח ובעל השפעה אשר אי אפשר להימנע ממנו ומדעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully