וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בסטייל

ענת קם

8.6.2009 / 19:22

דנה דרבינסקי, ראש מחלקת הלייף סטייל של וואלה! ועורכת וואלה! אופנה עוזבת. אדר ריכטר תחליף אותה

דנה דרבינסקי, עורכת תחום הלייף סטייל בוואלה!, עוזבת
את מקומה תתפוס סגניתה, אדר ריכטר. דרבינסקי (38) שימשה בתפקידה כעורכת הראשית של תחום הלייף סטייל כ-3.5 שנים ובמהלך כהונתה הביאה את וואלה! אופנה לרייטינג שיא והפכה אותו לאתר הפופולארי ביותר בתחומו.

במסגרת תפקידה כיהנה כעורכת הראשית של וואלה! אופנה והיתה אחראית על ערוצי האוכל, הבית, הניו אייג' והבריאות. קודם לעבודתה בוואלה! שימשה דרבינסקי כעורכת בכירה בשבועון "טיים אאוט", כעורכת תרבות בעיתון "תל אביב", כסגנית עורך "רייטינג", ככותבת המדור "ציפורה", כתבת מגזין ועורכת מוספים במקומון "העיר". עוד שימשה דרבינסקי כתסריטאית הסדרה "שום, פלפל ושמן זית" וכעורכת תוכנית התרבות הראשונה של ערוץ 10.

את מקומה של דרבינסקי בתפקיד עורכת תחום הלייף סטייל בוואלה! תמלא אדר ריכטר (34). ריכטר, אשר כיהנה בתשע השנים האחרונות במגוון תפקידים במחלקת התוכן של וואלה!, שימשה בשלוש השנים האחרונות כסגניתה של דרבינסקי. בין היתר, תפקדה ריכטר גם ככתבת וואלה! אופנה וכעורכת וואלה! בית. כמו כן, היא שימשה בעבר ככתבת אופנה במגזין GO.

דנה דרבינסקי: "היה מרגש ומאתגר להפוך את וואלה! אופנה לערוץ בולט ופופולארי ולקדם את שאר הערוצים שהיו תחת אחריותי. אחרי שלוש שנים וחצי אינטנסיביות בוואלה! שהגיעו לידי מיצוי, אני בוחנת הצעות נוספות בתחום התוכן ובטוחה שאדר, מחליפתי, תעשה עבודה נפלאה ותשמר את ההישגים שהגענו אליהם".

אדר ריכטר: "התקופה שבה עבדתי לצידה של דנה דרבינסקי היתה מעשירה ומלמדת. אני מאחלת לה בהצלחה בדרך החדשה ומודה לה על תקופת עבודה מרתקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully