וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בר משנה את ההרכב

ענת קם

9.6.2009 / 17:10

ערוץ הספורט מאחד את מחלקות החדשות והשידורים. אמיר הוכפלד יעמוד בראש המחלקה המאוחדת ובערוץ צפויים פיטורים

סבב מינויים בערוץ הספורט: תומר תורג'מן, מנהל מחלקת השידורים בארבע השנים האחרונות, מונה לסמנכ"ל התוכן במקומו של אייל אופנהיים שעזב לאחרונה כדי לנהל את ערוץ 8. מינויו של תורג'מן, שעובד בערוץ בעשר השנים האחרונות, הוא חלק מארגון מחדש של מחלקות התוכן בערוץ.

אמיר הוכפלד, סמנכ"ל בערוץ והעורך הראשי של חדשות הספורט, מונה למנהל המחלקה המאוחדת של החדשות והשידורים בערוץ הספורט. הוכפלד יהיה אחראי מעתה גם על ניהול מחלקת השידורים אשר אחראית על השידורים הישירים והפקות המקור. עם איחוד המחלקות יצומצמו מספר תקנים בערוץ ומספר עובדים יפוטרו כבר בשבועות הקרובים.

מינוי נוסף במחלקה החדשה הוא של אילנית יצחקי, המפיקה הראשית של חדשות הספורט בחמש השנים האחרונות. יצחקי מונתה למפיקה הראשית של המחלקה המאוחדת ותוביל יחד עם הוכפלד את השינוי הארגוני. גיל ברק, שדרן כדורסל בערוץ, מונה למנהל תחום לוויינים ורכש וימשיך לסקר את תחום הכדורסל.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט: "אני מאחל הצלחה גדולה לתומר, אמיר ואילנית ואני שמח על התקדמותם בתוך הארגון. הם מהאנשים המוכשרים ביותר בשוק הטלוויזיה ואין לי ספק שהם יצליחו למלא את תפקידיהם החדשים בהצלחה מרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully