וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "הישרדות" שווה יותר מהשקת "כוכב נולד"

ענת קם

10.6.2009 / 15:04

למקום הרביעי בדרוג יפעת על פי שווי החשיפה בחודש מאי משתחלת "אמריקן איידול" עם חשיפה בשווי 436 אלף שקל

"הישרדות" זכתה במקום הראשון בדירוג תכניות הטלויזיה המוזכרות ביותר ובעלות השווי הכספי הגבוה ביותר של החשיפה בעיתונות היומית בחודש מאי, עם חשיפה בשווי למעלה ממיליון שקל, כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה. שווי החשיפה נקבע על פי הערך הכספי של שטח הידיעה בעיתון לו הייתה מתפרסמת מודעה במקומה.

במקום השני בדירוג נמצאת "כוכב נולד" עם חשיפה בשווי יותר מ-638 אלף שקל, במקום השלישי נמצאת "מסודרים" עם חשיפה בשווי של יותר מ-481 אלף שקל, במקום הרביעי נמצאת התכנית היחידה בדירוג שאינה ישראלית, “אמריקן איידול" עם חשיפה בשווי 436 אלף שקל ובמקום החמישי "שבוע סוף" עם חשיפה בשווי יותר מ-420 אלף שקל.

ביפעת מציינים כי גמר "הישרדות" היה המשפיע ביותר על שווי סיקור התכנית וההפקה אף סיפקה הצצה לרשימת המתמודדים של "הישרדות 3”. מנגד זכתה התוכנית לביקורת על הרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר גמר העונה הראשונה. שווי העונה השביעית של "כוכב נולד" שבמקום השני נבע בעיקר מאיזכורי הצטרפותה של דנה אינטרנשיונל לחבר השופטים, האודישנים בארצות הברית והרייטינג הגבוה של האודישנים. שווי העונה השנייה של ''מסודרים'' שבמקום השלישי נקבע בעקבות ביקורות טלביזיה טובות, רייטינג גבוה וכתבות מחמיאות על אסי כהן, אסף הראל ומולי שגב.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מציין שמהמחקר עולה כי רוב הכתבות על התוכניות עסקו במשתתפים בהן. תחום הסיקור התקשורתי השני בפופלריות שלו היה נתוני הרייטינג של התוכניות ואילו תחום הסיקור השלישי היה ביקורות טלביזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully