וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2+ גולד

ענת קם

11.6.2009 / 17:54

ידיעות אחרונות כמרקחה: גורמים בעיתון מעריכים כי את מקומו של ניר חפץ על כסא עורך "7 ימים" יתפוס עורך "7 לילות" עדי גולד

יום לאחר ההודעה של עורך מוסף "7 ימים" ניר חפץ על עזיבתו את ידיעות אחרונות עסוקים בעיתון בהערכות לגבי זהות העורך החדש של המוסף. המועמד הבולט הוא עדי גולד, עורך "7 לילות". גולד, 40, עורך מוסף "7 לילות" בארבע השנים האחרונות, שימש סגן עורך "7 ימים" בתקופה בה ערכו אותו רותי יובל וניר בכר. "7 לילות" זוכה בתקופתו להערכה רבה בקרב בכירי ידיעות אחרונות.

מועמד נוסף לעריכת המוסף הוא עורך "24 שעות" רענן שקד. שקד היה בעבר סגן עורך "7 ימים" וכיום מפרסם בו טור קבוע. לדברי בכיר בעיתון, "אם זה עדי מול רענן לעדי יש יותר סיכוי". מקורב לעיתון טוען כי שקד צפוי לעזוב בקרוב את "24 שעות" וסיכוי גדול שיהיה מועמד לתפקיד עורך "7 לילות" במידה שגולד ימונה במקומו של חפץ.

אפשרות נוספת שהועלתה היום בעיתון היא להמשיך בקו הקיים של עריכת המוסף. במקרה כזה יתכן שגדי בלום, עורך המשנה של "7 ימים" בשלוש השנים האחרונות ושותפו של חפץ לכתיבת הספרים "הרועה" ו"ישראל לאן", ימונה לתפקיד. בלום היה רכז הכתבים של רשת המקומונים ידיעות תקשורת בתקופה בה חפץ היה העורך הראשי. עם מינויו של חפץ לעורך "7 ימים" המשיכו השניים יחד למוסף. עם זאת ההערכה היא כי סיכוייו של בלום נמוכים מאלו של גולד .

גדי בלום, רענן שקד וידיעות אחרונות סירבו להגיב לידיעה. את תגובתו של עדי גולד לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully