וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון ושמחה בביצה

ענת קם

15.6.2009 / 19:43

האם התקיימה הפגישה בין נתניהו ללבני עליה דיווחה אמש אילה חסון? לבני מכחישה בתוקף. ערוץ 1: "אמינותה של חסון אינה מוטלת בספק"

סערה בקרב הכתבים הפוליטיים בעקבות הדיווח של הכתבת המדינית של ערוץ 1 איילה חסון על פגישה שהתקיימה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני. אמש (ראשון), סמוך לשעה שמונה בערב נכחו נציגי כל כלי התקשורת באוניברסיטת בר אילן לקראת נאום נתניהו. זמן קצר לפני תחילת הנאום דיווחה חסון בשידור חי כי בפגישה שהתקיימה במוצאי שבת בין נתניהו והנשיא שמעון פרס נכחה גם לבני.

מרגע השמע הדיווח החלו הכתבים המדיניים שנכחו ברובם באוניברסיטת בר אילן יחד עם חסון לבדוק את הסיפור, שהתגלה לטענתם כלא נכון. זמן קצר לאחר מכן אף הוציא דוברה של לבני, גיל מסינג, הודעה המכחישה בתוקף את הדיווח: "למען הסר ספק ובניגוד לפרסום, לא הייתה כל פגישה או שיחת טלפון בין ציפי לבין ביבי בטרם הנאום. לא היה ולא נברא". הכחשה דומה יצאה גם מבית הנשיא, לצד האמירה שחסון כלל לא פנתה לתגובה בטרם פרסמה את הידיעה.

בכיר בשוק הטלוויזיה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זו נפילה בקנה מידה די מהדהד, אפילו לא היה פה אלף-בית של בירור העניין".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "אמינותה של הכתבת איילה חסון מבכירי הכתבים והמגישים בערוץ הראשון אינה מוטלת בספק. חסון ידועה בראשוניות של הידיעות אותן מביאה לציבור ובפרסום אלפי ידיעות המדויקות בפרטיהן". גורם ברשות ציין כי לגורמים שונים היה אינטרס להכחיש את דבר הפגישה. איילה חסון סירבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully