וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים קוראים להצלת הרפורמה ברשות

ענת קם

16.6.2009 / 15:35

יו"ר איגוד המפיקים מוש דנון: "על השר אדלשטיין להבין שתפקידו של השידור הציבורי חשוב לא פחות מתפקיד מערכת החינוך"

מטה מאבק היוצרים קורא היום לשר הממונה על רשות השידור לעצור את קריסת הרפורמה ברשות. במטה המאבק הביעו חשש כבד לגורל הרפורמה ועתיד השידור הציבורי בעקבות התפטרותם של יושב ראש הרשות משה גביש, המשנה ליושב ראש דורית ענבר ונציג היוצרים דורון צברי.

מוש דנון, יושב ראש איגוד המפיקים ונציג מטה המאבק מסר: "זכותו של שר למנות את אנשיו, אבל חובתו של שר לדאוג לכלל הציבור. על השר להבין שתפקידו של השידור הציבורי חשוב לא פחות מתפקיד מערכת החינוך. בעידן בו בכל בית מרצדים מספר מסכים, לטלוויזיה יש השפעה עמוקה ומשמעותית על החינוך של ילדינו ועל התפיסה התרבותית שלהם. רק שידור איכותי, שמשמר ומבטא את התרבות הישראלית על כל גווניה, יבטיח שההשפעה הזו תהיה חיובית ולא שלילית מעיקרה. אני קורא לשר אדלשטיין: אל תמנע מהציבור ומהיוצרים את התקווה שצצה בדמות הרפורמה. היה אמיץ ובעל חזון, תן לציבור טלוויזיה איכותית. רק כשזה יקרה, תהיה תמורה לאגרה והציבור יבין למה ראוי לשלם אותה".

היום בבוקר נפגש השר אדלשטיין עם בכירי רשות השידור שהציגו בפניו את הרפורמה. לדברי גורמים ברשות, השר גילה עניין רב בתכנית והחליט לפעול במלוא המרץ לקראת יישומה. בשעות הקרובות תתקיים פגישה נוספת של בכירי הרשות עם מנכ"ל משרד האוצר ירום אריאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully