וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר: מחויבים לרפורמה ברשות השידור

ענת קם

16.6.2009 / 19:56

הנהלת הרשות ונציגי משרד האוצר יחלו בשבוע הבא בישיבות מרתוניות להשגת הסכמי ההעסקה עם העובדים

משרד האוצר הודיע היום כי הוא מחויב לקידום ויישום הרפורמה ברשות השידור. ההודעה נמסרה בתום פגישת מנכ"ל המשרד ירום אריאב ובכירים נוספים עם השר הממונה על יישום חוק רשות השידור יולי אדלשטיין והנהלת הרשות, בהמשך לפגישה שקיים השר אדלשטיין היום. בפגישה הוחלט כי כל הצדדים יחלו כבר בשבוע הבא בישיבות מרתוניות במטרה להגיע להסכמי ההעסקה עם העובדים שיישארו ברשות לאחר פרישת 700 העובדים במסגרת השלב הראשון של הרפורמה.

בישיבה שהתקיימה היום נכחו סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר ערן פולק, סגן הממונה על השכר באוצר ברק שטרוזברג, נציג החשב הכללי משה שלם, מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, סמנכ"ל הכספים ברשות ערן הורן ונציגים נוספים. נציגי האוצר לא התחייבו בפגישה על הזרמת כספים לצורך מימון הרפורמה, אולם הוחלט לעשות מאמצים רבים כדי לעמוד בלוח הזמנים שנגזר מהסכמי הפרישה שנחתמו עם ועדי העובדים. לפי מגבלת זמנים זו, על הסכמי ההעסקה החדשים להיחתם עד ספטמבר 2009 לכל המאוחר משום שאז יפוג תוקף הסכמי הפרישה שנחתמו באפריל האחרון עם אגודת העיתונאים וההסתדרות.

בישיבה סוכם כי שטרוזברג ימשיך בדיוני המשא ומתן עם העובדים כפי שעשה עד עתה. שטרוזברג צפוי להתקל בהתנגדות רבה מכיוון חלק מהועדים, שלא מוכנים לתכנית הרפורמה כפי שהיא מוצגת כיום וינסו לנצל את חוסר הודאות הזמני ברשות, עד למינוי יושב ראש חדש, כדי למנף את ההתנגדות. במקביל החלו במשרד השר הממונה על הרשות בתהליך בחירת מליאה חדשה לרשות וכן באיתור מועמדים לתפקיד יושב הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully