וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלית שכולה תוכן

ענת קם

17.6.2009 / 11:27

טלית תקשורת תפיק עבור HOT את ערוץ בית ומשפחה בשנים הקרובות. רכשה מ-360 ערוצים את התוכן של ערוצי בית פלוס וקארמה

קבוצת טלית תקשורת רכשה מחברת ההפקות 360 ערוצים את ספריית התוכן השלמה של ערוצי "בית פלוס" ו-”קארמה" שהופקו על ידה. טלית תקשורת רכשה את הערוצים בהמשך לחתימת חוזה חדש בינה ובין HOT להפקת הערוצים "בית ומשפחה" ו-"קארמה" בשלוש השנים הבאות. ערוץ "בית ומשפחה" ישודר ב-yes וב-HOT וההיקף הכספי של פעילות הערוצים בשלוש השנים הקרובות נאמד בכ- 20 מיליון שקל.

כחלק מהמהלך ערוץ ההורים "בייבי פלוס" של טלית באפיק 39 ב-YES וערוץ "בית פלוס" ב-HOT ישנו את שמם בקרוב לערוץ "בית ומשפחה". הערוץ יכלול את כל התכנים של "בייבי פלוס" ו-"בית פלוס" ועוד מאות שעות חדשות בנושאי משפחה ובית מחברות התוכן רבות בעולם ובישראל. ערוץ "קארמה" ב-HOT יחדש כמעט את כל שעות התוכן בערוץ.

עומרי בץ, מנכ"ל קבוצת טלית תקשורת: "טלית ממשיכה במגמת ההתרחבות בשוק ערוצי הטלוויזיה. ההצלחה חסרת התקדים של ערוץ 'בייבי' המופק על ידי טלית עבור חברת FOX העולמית לכ-80 מדינות בעולם הציבה אותנו בקדמת הבמה של השוק הבין-לאומי, וכעת אנחנו ממשיכים להגדיל את אחזקותינו בערוצים נוספים לקראת השינויים הצפויים בשוק התקשורת בישראל".

קבוצת טלית שבבעלות איש העסקים יהודה טלית היא גם נציגת הערוצים הזרים (יורוספורט, TV5 ,ערוץ האופנה, מצו וערוץ החדשות הצרפתי פראנס 24) ומחזיקה בנוסף בטלית הפקות מהחברות המובילות בארץ לייצוג אמנים ומופעי במה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully