וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול המוזיקה

ענת קם

17.6.2009 / 16:43

רדיו 99 מוריד תכניות מלל ועובר לשדר בעיקר מוזיקה. גורם ברשות השניה: "הם לא יכולים לשנות את הלוח על דעת עצמם"

רגע לפני המכרז שעשוי להחליף את בעל הזיכיון להפעלת הרדיו האזורי באזור השרון, רדיו 99 משנה את לוח השידורים לתקופת הקיץ ומוריד את רוב תכניות המלל. במקומן ישודרו רצועות מוזיקה בהגשה אישית לאורך רוב שעות היממה. בין התכניות ששידורן הופסק - התכנית היומית שמגיש אראל סג"ל וכן התכנית המיוחדת שהוא מגיש בימי שישי. תכנית הבוקר של עמנואל רוזן "שבע תשע" תשודר כרגיל והתכניות "המשמר האזרחי" של אורלי וילנאי וגיא מרוז, תכנית הספורט בהגשת מאיר אינשטיין ותכנית הייעוץ המשפטי "הפרקליטים" ישודרו מעתה פעם בשבוע.

מהתחנה נמסר היום כי ההחלטה על שינוי לוח השידורים התקבלה בעקבות סקר שערכה התחנה לאחרונה בקרב תושבי אזור השרון, ממנו עלתה העדפה לרצועות מוסיקה. עם זאת, עובד בתחנה אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הם רוצים לעשות שרירים מול הרשות השנייה לפני המכרז. בגלל שהוא מתמשך כבר הרבה זמן האנשים ב-103 לא רוצים להוציא עוד כסף ולהראות שהם לא מתכוונים להשקיע בזמן שהוא מתעכב".

רדיו 99 מצוי במצב משפטי שונה משאר התחנות האזוריות, מאחר שהנהלתו אינה בעלת הזיכיון. הקבוצה המחזיקה את הזיכיון להפעלת התחנה היא "כ.א.ן תקשורת מקומית" שהייתה בבעלות ארקדי גאידמק ושנמצאת בהליכי פירוק על ידי מפרקת מטעם בית המשפט. באישור הרשות השנייה ובעצה אחת עם המפרקת מונתה קבוצת רדיו ללא הפסקה כקבוצת הניהול של התחנה. ההנהלה מחויבת לתנאי הזיכיון ולמחויבויות של קבוצת "כ.א.ן" שעל פיהם שינוי מהותי בלוח השידורים מחויב באישור הרשות השנייה. גורם ברשות אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הם לא יכולים לשנות את הלוח על דעת עצמם. המכרז מתעכב כי ממתינים לחוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה. יש אינטרס ציבורי שהרדיו ימשיך לפעול עד המכרז ואם האפשרות היא סגירה או לוח שידורי מוזיקה בעלות נמוכה בהחלט ייתכן שהלוח יאושר".

לוח השידורים של התחנה ימותג תחת השם "SUMMER-TIME 99FM" ויציג קו מוסיקלי המבוסס על הז'אנר FEEL GOOD RADIO - להיטים מכל הזמנים. במסגרת רצועות המוסיקה, יושם דגש על אירועי מוסיקה ומופעים בארץ ובעולם, שיתופי פעולה ופעילויות בשיתוף מאזינים.

מישל קרמרמן, מנכ"ל רדיו FM99 מסרה: "אנו מקפידים להתאים את לוח השידורים להעדפות קהל המאזינים באזור השרון ולוח השידורים החדש נותן מענה לתקופה זו של השנה". טרם התקבלה תגובת הרשות השניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully