וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כש-HOT אומרת לא למה היא מתכוונת?

ענת קם

17.6.2009 / 20:31

סימנים של משא ומתן? ב-HOT בודקים אפשרות שלא להאריך את החוזה עם גיא פינס מעבר ל-2010. וואלה! ברנז'ה ממשיכה בכל זאת להתאמן על "היי גיא"

ב-HOT נבדקת אפשרות לא להמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת ההפקות של גיא פינס להפקת תכנית בידור יומית. בשבועות האחרונים מנהלת HOT משא ומתן עם פינס לגבי עתיד התכנית "ערב טוב" בהגשתו מאחר שהחוזה עמו תם באוגוסט 2010. בחברה שוקלים שלא להאריך את החוזה ולהעביר את התכנית להפקת ערוץ הבידור הישראלי. ככל הנראה, אם יוחלט שפינס לא ממשיך בהפקת התכנית הוא גם יפסיק להגישה.

העונה ה-13 של "ערב טוב עם גיא פינס" משודרת בימים אלו גם בערוץ הבידור וגם בערוץ HOT3 ועונה חדשה אמור להתחיל באוקטובר הקרוב. במהלך שנות שידורה ב-HOT זכתה התכנית במספר רב של פרסי אקדמיה לתכנית הבידור והיא מהמותגים הוותיקים ביותר של HOT.

מ-HOT נמסר בתגובה: "גיא פינס מייצר מידי יום כבר 13 עונות את מהדורת חדשות הבידור המובילה בישראל, והראייה לכך הם 11 פרסי האקדמיה שגרף, ונתוני צפייה גבוהים ויציבים לאורך זמן. חברת HOT מבצעת תהליכים יומיומיים של חשיבה ובחינה מחדש של כל תכניה וערוציה, על מנת להעניק את המיטב לצופיה, ועל מנת שהם יוכלו ליהנות מהתוכן הטוב ביותר ולהמשיך להתחדש ולהתעדכן עם מוצר איכותי ומגוון. חברת HOT תמשיך להוביל ולייצר את מהדורת חדשות הבידור מס' 1 בישראל".

מחברת ההפקות של גיא פינס נמסר בתגובה: "יש לנו חוזה עם HOT עד 2010 ונכבד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully