וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ בקלאב הוטל לוטרקי יוון?

ענת קם

18.6.2009 / 17:40

חברת אינפומושן המשווקת חסויות ותשדירי שירות עבור ערוץ 1 טוענת כי הרשות פעלה שלא בתום לב ופגעה בפעילותה. ברשות דוחים את הטענות

חברת אינפומיישן בע"מ המשווקת תשדירי שירות וחסויות בערוץ 1, פנתה לרשות השידור בבקשה לקבלת הערבות הבנקאית שהפקידה אצלה במסגרת המכרז לשיווק תשדירי חסות, מאחר שלדבריה הרשות לא עמדה בתנאי ההסכם בין החברות. במכתב ששלח היום עורך הדין עודד שטייף לאגף המשפטי של הרשות נטען כי "מצגי הרשות בהסכם הנם, בחלקם מעוותים, מסולפים ומגיעים כדי מצגי שווא. פעילות הרשות לאורך ביצוע ההתקשרות הייתה בלתי מקצועית בעליל, נעדרו ממנה הגינות ותום לב, נעדר ממנה שיתוף פעולה אלמנטארי מול מרשתנו”.

אינפומיישן זכתה במכרז לשיווק התשדירים והחסויות תוך התחייבות לסכום מינימום של 38 מיליון שקל בשנה והחלה בפועל בשיווק במאי 2008. מאז, טענה אינפומיישן, הרשות נהגה שלא בתום לב ועם פרוץ המשבר הכלכלי שונו מהותית תנאי השוק. עם שינוי התנאים לא עמדה אינפומיישן ביעדים להם התחייבה במכרז ואתמול הודיעה הרשות לחברה על ביטול ההתקשרות עמה. בעקבות הודעה זו דורשת אינפומיישן את הערבות הבנקאית.

בין מצגי השווא של הרשות להם טוענת אינפומיישן, ישנם הכנסות הרשות בשנים קודמות, מחירון הרשות לתשדירי שירות וחסות, והכנסות הרשות מחוזים בעבר. בנוסף, מפרטת אינפומיישן מספר דרכים להתנהלות בלתי תקינה של הרשות, בין היתר על ידי מכירת חסויות במקביל לאינפומיישן בניגוד להסכם ביניהן. עוד כותבת אינפומיישן, כי הירידה בנתוני הצפייה בערוץ 1 והפרסומים אודות סגירה אפשרית של הרשות פגעו בפעילותה.

מרשות השידור נמסר כי היא דוחה מכל וכל את טענותיה המופרכות של חברת אינפומושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully