וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשת: לא להקל בדין בפרשת דודו טופז

ענת קם

18.6.2009 / 19:01

עובדים בקשת: "האיש פעל באכזריות ואלימות נוראיים ועליו להענש על כך בחומרה"

בכירי רשת וקשת והסוכן בועז בן ציון מגיבים לכתב האישום שהוגש הבוקר נגד דודו טופז, בו הוא מואשם בקשירת קשר לביצוע פשע, בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות, בשיבוש מהלכי משפט ובסחיטה באיומים. כתב האישום של טופז מתייחס לתקיפת מנכ"ל קשת אבי ניר בחודש נובמבר 2008, הסוכן בועז בן ציון בחודש ינואר השנה והמשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית לפני כחודש.

מנכ"ל רשת אבי צבי מסר בתגובה: "הגשת כתב האישום היום היא שלב מכריע במיצוי הדין בפרשה. תקיפתה של משנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית וכמובן אבי ניר ובועז בן ציון, היא אירוע חריג ומזעזע שפגע פגיעה קשה באנשים חפים מפשע על רקע עיסוקם המקצועי. אנחנו מודים למשטרה על טיפולה המקצועי והמהיר וסומכים את ידינו על הפרקליטות ומערכת המשפט שלא יקלו בדין בפרשה הזאת שמזעזעת באופן חסר תקדים את כל המדינה ובמיוחד את אנשי תעשיית הטלוויזיה בישראל. כולנו ברשת מחכים בקוצר רוח להחלמתה המלאה וחזרתה המהירה של שירה שחסרה לנו מאוד".

יושב ראש קשת, מוזי ורטהיים, מסר: "דירקטוריון קשת מביע הערכה עמוקה למשטרת ישראל על החקירה היסודית והיעילה שהסתיימה בכתב האישום. תודתנו נתונה במיוחד לצוות החקירה, שבפעולתם מצאו את העומדים מאחורי תקיפתם של אבי ניר, שירה מרגלית ובועז בן ציון ומנעו שורה של תקיפות נוספות. ברצוננו לחזק את ידיהם של עובדי קשת ולאחל לאבי ולשירה, שעברו תקופה לא פשוטה בשל פגיעות פיזיות קשות ואיומים חמורים, החלמה מהירה. אנו מקווים כי המערכת המשפטית תדע לפעול בנמרצות בכדי למנוע הישנותם של מקרים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully