וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתכלו בקנקן

ענת קם

21.6.2009 / 12:20

ההשקעה בפרומואים משתלמת: גם אם הצופים לא באים, לפחות זוכים בפרסים

גופי השידור הישראלים זכו ב-27 פרסים בתחרות הפרומואים הבין-לאומית promax/BDA שהתקיימה בשבוע שעבר בניו יורק. זכיינית ערוץ 2 רשת מובילה עם 12 פרסים, אחריה yes עם שמונה, הזכיינית קשת עם ששה וערוץ 1 עם פרס אחד. תחרות promax/BDA מחולקת לשתיים ומעניקה פרסים בתחום העיצוב וכן בתחום השיווק והמיתוג. גופי השידור הישראליים זכו בפרסים בשני בתחומים.

בין 12 הזכיות של רשת ישנם ארבעה פרסים לפרומו של "הפוליגרף" בתחרות הקידום והשיווק: מדליית זהב בקטגוריית הפקת פרומו in house, מדליית זהב בקטגוריית עיצוב פרומו, מדליית זהב בקטגוריית בימוי פרומו ומדליית ארד בקטגוריית פרומו לתכנית בידור; שני פרסים לפרומו של "המירוץ למיליון", מדליית זהב בקטגוריית הפקת פרומו in house ומדליית ארד בקטגוריית בימוי פרומו; שני פרסים לפרומו של "רוקדים עם כוכבים", מדליית ארד בקטגוריית הפקת פרומו in house ומדליית ארד בקטגוריית עיצוב פרומו. רשת זכתה גם במדליית כסף בקטגוריית פרומו לקומדיה על התכנית "באה בטוב" של עינב גלילי ומדליית כסף בקטגוריית פרומו לתכנית דרמה על הפרומו לסדרה "כוונות טובות".

שאר הזכיות של רשת הן בתחרות העיצוב של promax/BDA, שם קיבלו הפרומו ל-"הפוליגרף" מדליית זהב והפרומו ל-"רוקדים עם כוכבים" מדליית כסף בקטגוריית ארט דירקשן ועיצוב פרומו נושאי.

שמונת הפרסים של yes ופרומותיאוס, החברה שמפיקה את הפרומואים עבור החברה, התחלקו גם הם בשתי התחרויות. בתחרות הקידום והשיווק זכה הפרומו ל-yes movies במדליית זהב בקטגוריית פרומו לשידורי סרטי קולנוע בטלוויזיה והפרומו לערוצי yes movies זכה במדליית כסף בקטגוריה זו. בקטגוריית שיווק ומיתוג זכה הפרומו לעונה החדשה של yes stars-ישראלי במדליית זהב ושלושה פרסי ברונזה ניתנו לפרומואים לעונה החדשה של yes stars, yes movies וחודש הרומנטיקה. בקטגוריית הפרומו לסדרת דרמה זכה הפרומו של "אולי הפעם" במדליית כסף. בתחרות העיצוב של promax/BDA זכה הפרומו לעונה החדשה של yes stars-ישראלי במדליית זהב בקטגוריית ארט דירקשן ועיצוב תמונה.

ששת הפרסים של קשת התחלקו בין הפרומואים של "המטבח" ו-"נולד לרקוד". "המטבח" זכתה במדליית כסף בקטגוריית פרומו לתכנית ריאליטי, מדליית כסף בקטגוריית הפקת פרומו in house ומדליית זהב בקטגוריית עיצוב סאונד. "נולד לרקוד" זכתה במדליית כסף בקטגוריית פרומו לתכנית ריאליטי ובמדליית כסף בקטגוריית הפקת פרומו in house. בתחרות העיצוב של promax/BDA זכה הפרומו ל-"נולד לרקוד" במדליית ארד בקטגוריית ארט דירקשן ועיצוב פרומו נושאי.

בתחרות העיצוב הופיעה גם נציגות אחת לערוץ 1, שזכה במדליית כסף בקטגוריית ארט דירקשן ועיצוב פרומו נושאי על הפרומו שהפיק עם חברת פרומותיאוס למשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

מרשת נמסר: "אנו גאים שגם השנה קטפה מחלקת הפורומו של רשת את מספר הזכיות הגדול בישראל ושברה שיאים חדשים של מצוינות ומקצועיות. פעם נוספת הוכח שהקהילה הבין לאומית לא נותרה אדישה לעבודות פורצות דרך".

יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של חברת yes: "זהו כבוד גדול להיות מועמדים בתחרות זו ובוודאי לזכות בכמות כה גדולה של פרסים, אני רוצה להודות לעידו למפרט ודרור בלקין, אשר עומדים בראש חברת פרומתאוס האחראית לנראות החדשנית והייחודית של מסך yes".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully