וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה קמפיינים ישראליים עלו שלב בתחרות קאן לפרסום

איילה צורף, קאן

21.6.2009 / 21:25

הקמפיינים לדנונה, קוקה קולה וילג', עמותת אור ירוק ובושם כריסטינה אגילרה יתמודדו על פרס בפסטיבל

קמפיינים של 3 משרדי פרסום וחברת קידום מכירות ישראליים עלו שלב בתחרות הפרסום של פסטיבל קאן. כך עולה מרשימת המועמדים שפורסמה הערב בפסטיבל (רשימת ה-ShortList).

מדובר בקמפיינים של שלמור-אבנון-עמיחי יחד עם Y&R את עבודת דנונה למהלך חיבור הצרכנים לדנונה ויצירת גביעים ועליהם מוטבעים פניהם של הצרכנים; מהלך "ישראל עוצרת" של עמותת אור ירוק ואדלר-חומסקי באמצעות חברה בת grey content וקמפיין הקולבים ברחובות לקידום הבושם של כריסטינה אגילרה באמצעות משרד הפרסום גרילה - המזבלה. בתחום קידום המכירות עלה שלב המהלך של פרומרקט ל"קוקה קולה וילג'".

ארבעת המהלכים עלו לרשימה של כ-350 עבודות פרסום. זאת, לאחר שעברו את הסינון הראשונים של השופטים בתחרות, וכעת הם יתחרו ב-4 קטגוריות שונות בפסטיבל. הם נבחרו מתוך יותר מ-1,200 עבודות שהוגשו מכל העולם – בכל קטגוריה - להתמודד על פרס אריה הזהב, היוקרתי ביותר בפסטיבל. הקטגוריות שבהן יתחרו הקמפיינים הללו הן: קידום מכירות, פרומו, ויחסי ציבור.

ביומיים הקרובים יתפרסמו רשימות shortlist ל-5 קטגוריות נוספות: פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, בשילוט חוצות, באינטרנט וקטגוריה לקמפיינים משולבים (Intigrated).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully