וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור לא חסה

ענת קם

22.6.2009 / 16:55

ביהמ"ש המחוזי בירושלים הוציא צו עיקול נגד אינפומושן על סך 29 מיליון שקל. אינפומושן: מהלך הרשות הוא ניסיון להסתיר את המחדלים

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא היום צו עיקול ארעי נגד חברת אינפומושן על סך 29 מיליון שקל. הצו הוצא על ידי רשם בית המשפט המחוזי השופט רפאל כרמל לבקשת רשות השידור, שתובעת את אינפומושן על סכום דומה, המהווה את יתרת חובה של אינפומושן לרשות לאחר שלא עמדה בהתחייבותה כמשווקת תשדירי השירות והחסויות לרשות. התביעה הוגשה באמצעות עורכי הדין רון גזית, רם ז'אן ועודד גרוס ושם נטען שאינפומושן התחייבה לשווק מדי שנה תשדירים וחסויות בשווי 38 מיליון שקל לפחות ומאחר שבתום השנה הראשונה העבירה אינפומושן פחות מחמישה מיליון שקל, תובעת הרשות את ההפרש. בשבוע שעבר הודיעה הרשות לאינפומושן על הפסקת העבודה עמה, לאחר שלא עמדה ביעדיה הכספיים.

חברת אינפומושן בע"מ נבחרה במרץ 2008 לחברה שתשווק את התשדירים והחסויות עבור קול ישראל, לאחר שהתחייבה להכנסות מינימום של 38 מיליון שקלים, הסכום הגבוה ביותר לו התחייבו במכרז. על פי ההסכם, במידה שלא הושג סכום זה מתשדירים וחסויות, התחייבה אינפומושן להפקיד את ההפרש בין מה שהופקד לסכום המינימום בתוך 30 יום מתום השנה. ההסכם בין החברה והרשות נחתם באפריל 2008 לשלוש שנים עם אופציית הארכה בשנתיים על ידי הרשות.

בכתבה התביעה התייחסה הרשות לחלופת מכתבים בינה ובין אינפומושן וטוענת כי מן הרגע הראשון לא עמדה בהתחייבויותיה. בין היתר נטען כי אינפומושן האשימה את המצב הכלכלי במשק ואת השינוי בהתנהלות המפרסמים כגורמים לאי עמידה ביעדיה ולטענת הרשות אף ניסתה להקטין את סכום המינימום לו התחייבה. הרשות כותבת כי כל העת המשיכה להתעקש על מילוי ההסכם כלשונו. בשל אי עמידת החברה ביעדיה, הודיעה לה הרשות בשבוע שעבר על הפסקת העבודה עמה. חברת אינפומושן כתבה אז במכתב ששלחה לרשות, כי הרשות פעלה שלא בתום לב ופגעה בפעילותה וביכולתה לעמוד במחויבויותיה ודרשה את החזרת הערבות הבנקאית שהפקידה במסגרת המכרז.

בתגובה לתביעת רשות השידור נמסר היום מחברת אינפומושן: "אינפומושן תובעת מרשות השידור לבטל מיידית את צווי העיקול הזמניים שהוציאה במחטף בבית המשפט, במעמד צד אחד. אינפומושן תגיש לבית המשפט בקשה לביטול מיידי של צווי העיקול הזמניים. מחטף זה הוביל את חברת אינפומושן לנזקים נוספים מעבר לנזקים שנגרמו לה מהפרת תנאי המכרז ע"י רשות השידור. יש להדגיש שהמהלך של הרשות הוא עוד ניסיון להסתיר את המחדלים ואי הסדרים הרבים שבהתנהלותה. אינפומושן תפנה באופן דחוף לבית המשפט על מנת לעצור את המהלך השערורייתי של הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully