וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תראו כמה באמת מלוכלך בהודו

ענת קם

22.6.2009 / 19:00

HOT תשיק בעוד כשבועיים שני ערוצי HD חדשים, HOT Bollywood ו-HOT HD שישדר סדרות מהארץ ומחו"ל

HOT מרחיבה את היקף שידורי ה-HD ותשיק ב-5 ביולי שני ערוצי HD חדשים, ערוץ הסדרות HOT HD, וערוץ הסרטים BOLLYWOOD HD. HOT HD ישדר באפיק 500 את הסדרות המובילות מתוך הערוצים HOT3, HOT FAMILY ו- HOT ZONE. בין סדרות אלו ישנן העונה החמישית של "אבודים", העונה השנייה של "Damages", שתי העונות הראשונות של "Mad Men", העונה השנייה של "אחים ואחיות", שתי העונות הראשונות של "קליפורניקיישן", העונה החמישית של "המשרד", הסדרות הישראליות "תמרות עשן" ו-"מה שנחוץ לרווק" ועוד. ערוץ הסרטים החדש, BOLLYWOOD HD,יעלה לשידור באפיק 508 וישדר להיטים של תעשיית הסרטים ההודית המכונה בוליווד בליווי כתוביות ברוסית. תעשיית הקולנוע של בוליווד מפיקה למעלה מ-1000 סרטים בשנה וכבר עתה למעלה מ-300 סרטים צולמו באיכות HD.

שני הערוצים החדשים מצטרפים לשבעת ערוצי ה- HD הקיימים ב- HOT:HOT MOVIES HD ערוץ ספורט 5 HD, ערוץ יורו ספורט HD, ערוץ National Geographic HD , ערוץ MTV HD, ערוץ FTV HD וערוץ VOOM.

קרני זיו, סמנכ"ל התוכן של HOT: "HOT ממשיכה להוביל את שוק התקשורת בתחומי החדשנות, האיכות והקדמה הטכנולוגית ולצד שירותי ה- HOT V.O.D, ה- HOT MAGIC וה- Start Over ממשיכהHOT לחזק גם את שידורי ה-HD (High Definition) המעניקים לצופים חוויית צפייה מושלמת. הוספת שני ערוצי ה- HD החדשים לצד שבעת הערוצים הקיימים, מרחיבה משמעותית את חבילת ה- HD ש- HOT מציעה לצופיה, והופכת אותה לאטרקטיבית ולמגוונת ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • hot hd

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully