וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבוקר: עיצומים ברשות השידור

ענת קם

23.6.2009 / 14:50

באסיפת חירום שקיימו עובדי המנהלה הוחלט על פתיחה בעיצומים החל מהיום בבוקר. מנכ"ל הרשות: צעד נמהר ושגוי

עובדי המנהלה ברשות השידור אישרו היום פתיחה בעיצומים החל ממחר (רביעי). באסיפת חירום שהסתיימה לפני שעה קלה בנוכחות כ-150 עובדי מנהלה הוחלט כי החל מהשעה שמונה בבוקר יושבתו ניידות השידור לחדשות בטלוויזיה וברדיו, לא תתקיים קבלת קהל באגף הגבייה ולא יועברו תשלומים לספקים. העיצומים מקיפים כ-400 עובדי מנהלה ברשות ולדברי גורם בועד עובדי המנהלה, העיתונאים והטכנאים ברשות צפויים להצטרף לעיצומים בהמשך.

אסיפת החירום התכנסה הבוקר באולפן נקדי בירושלים על רקע אי העברת תוספת השכר של 16% לעובדי המנהלה, בניגוד להחלטת בית הדין לעבודה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי העיכוב בהעברת התשלום נובע מהוספת סעיף המחייב לראשונה את העובדים בהחתמת שעון נוכחות ולטענתם, בשל התנגדותם לסעיף זה טרם הועברה התוספת. בנוסף, חוששים העובדים כי דמי ההבראה שאמורים להגיע יחד עם משכורת חודש יוני לא יועברו בשם המצב הכלכלי הקשה של הרשות. בשנה שעברה התעכבה העברת דמי ההבראה בגלל מצוקת תזרים מזמונים ברשות.

בתום פגישה שהתקיימה אחר הצהריים בין נציגי העובדים ומנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר שקלאר: "עם כל ההערכה הרבה לוועד המשולב על עבודתו המסורה והבנתי את דרישותיהם,
הצעד הינו נמהר ושגוי. רשות השידור מנהלת מזה שנתיים משא ומתן אינטנסיבי עם העובדים בעניין התקדמות הרפורמה וקיימת הבנה בין כל הגורמים. ניתן לתפיסתי בעוד מספר דיונים להגיע להסכמה בינינו ובין האוצר גם בעניינים אשר בגינם החליטו הוועד המשולב לנקוט בעיצומים".

(עדכון אחרון: 19:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully