וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר תזרח השמש על מישהו אחר

ענת קם

23.6.2009 / 19:50

רבקה וויד עורכת הצהובון הבריטי "הסאן" מונתה למנכ"ל חברה בת של ניוז קורפ ותהיה אחראית על חמישה עיתונים בבריטניה

עורכת הצהובון האנגלי הסאן בשש וחצי השנים האחרונות רבקה וויד תמונה בספטמבר הקרוב למנכ"ל תאגיד News International שבבעלות רופרט מרדוק. ג'יימס מרדוק, בנו של רופרט, ימשיך לעבוד במשרדי הקבוצה בלונדון וימונה ליושב ראש בפועל של העיתון. מרדוק הצעיר מונה בדצמבר 2007 למנכ"ל שלוחות אסיה ואירופה של ניוזקורפ, המפעילות את החברה הבת News International המוציאה לאור עיתונאים בבריטניה, ו-וויד תהיה כפופה לו.

וויד תהיה אחראית על תפעול ארבעת העיתונים הארציים שמפיצה News International באנגליה - הסאן, News of the World, the Times ו-the Sunday Times וכן על חינמון שמופץ בלונדון בשם the London Paper. אתר הגארדיאן הבריטי מדווח, כי מזה תקופה ארוכה שישנן הערכות שוויד תקודם לתפקיד בכיר יותר בקבוצה. בשנה האחרונה היא אף התלוותה למרדוק למספר נסיעות עסקים בעולם. ההודעה על מחליפה של וויד תימסר בקיץ.

רבקה וויד עבדה כעשרים שנים בעיתון הסאן ובינואר 2003 מונתה לעורכת הראשית שלו במקומו של דיוויד ילנד. קודם להגעתה לתפקיד הבכיר ערכה וויד את News of the World במשך כשלוש שנים. ההודעה על מינויה נמסרה רק שבוע לאחר שרופרט מרדוק הגיע ללונדון למסיבת הקיץ השנתית ולישיבת הדירקטוריון. מרדוק אף נכח בחתונתה של וויד, שנישאה לפני כשבועיין למאמן סוסי המירוצים צ'ארלי ברוקס.

רופרט מרדוק מסר בתגובה למינוי: "רבקה היא עורכת שהתקדמה שבצורה נפלאה בחברה עם אנרגיה והתלהבות שמשקפות תשוקה אמיתית לעיתונים והבנה של התרומה הקריטית של עיתונות עצמאית לחברה. הקידום שלה משקף את החשיבות שמעניקים בעסק לעיתונות".

וויד מסרה שהיא נרגשת לקבל את התפקיד: "העיתונים שלנו הם בין העיתונים הטובים בעולם, הודות להתמקדות חסרת פשרות בעיתונאות איכותית שמתחברת לקוראים שלה. בתקופה כל כך משמעותית לתעשיית העיתונים, אני מתכבדת לקבל את ההזדמנות לעבוד עם הקבוצה יוצאת הדופן שיש כאן ומאמינה שיש לנו עתיד מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully