וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינו צרור יצא לחופשת מחאה ממעריב

ענת קם

24.6.2009 / 13:08

בעל הטור הודיע על חופשת מחאה ממנה לא בטוח שישוב. גורמים במעריב: נוצרה 'מחנאות' מאז שיואב צור נכנס לתפקיד העורך

הפובליציסט רינו צרור יצא לחופשת מחאה בת שבועיים ממעריב. גורמים בעיתון סיפרו לוואלה! ברנז'ה, כי צרור לא ראה בעין יפה את החלטת העורך הראשי החדש יואב צור להזיז את הטור השבועי של בן דרור ימיני במוסף לשבת כך שיופיע לפני טורו של צרור. המהלך הוא חלק משינוי שעובר המוסף, במסגרתו תבוטל כפולת המאמרים הקצרים. לדברי גורם במעריב, בעקבות ההחלטה פרץ ויכוח בין צרור וצור שאחריו הודיע צרור על חופשת המחאה.

גורמים אחרים במעריב סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי חופשתו של צרור, ממנה הוא עשוי שלא לחזור, היא חלק מתופעה רחבה יותר שחלה במעריב בשבועות האחרונים מאז נכנס צור לתפקיד. לדברי בכיר בעיתון, מאז כניסתו לתפקיד נוצרו "מחנות" בעיתון, של העובדים המזוהים עם העורכים הקודמים דורון גלעזר ורותי יובל, ושל העובדים האחרים. מאחר שצרור מזוהה עם גלעזר ויובל, טענו בעיתון כי הוא עשוי לרצות לעזוב.

גורם בעיתון אמר אמש: "רינו מחכה לראות איזה מין עורך יואב יהיה. אם הוא יהיה עורך שמפעילים אותו, ולא משנה מי, או שהוא עורך עצמאי ודעתן". עובד נוסף הסביר כי ההחלטה להיפרד מצרור, אם אכן תצא לפועל, היא החלטה תכנית-עניינית: "יואב רוצה להביא עוד כותבים למעריב, הוא דיבר על אראל סג"ל ואמנון דנקנר, ובשביל זה צריך לפנות משבצות. את בן כספית אי אפשר לפטר, גם לא את שלום ירושלמי ועפר שלח, ורינו צרור איכשהו נפל למשבצת הזאת".

טרם התקבלה תגובות רינו צרור ועורך מעריב יואב צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully