וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומי עובדי רשות השידור: בלי טלפרומטר וכותרות

ענת קם

25.6.2009 / 11:30

עיצומי עובדי המנהלה ברשות השידור אמש כללו השבתת הטלפרומטר וביטול הכותרות. בשעה זו מתקיימת פגישה עם המנכ"ל

עובדי המנהלה ברשות השידור השביתו אמש (רביעי) מספר שירותים בערוץ 1 שהשפיעו על שידור מהדורת "מבט". בין היתר, המגישים מרב מילר וינון מגל נאלצו להגיש ללא טלפרומטר ולא הוצגו כותרות עם שמות המרואיינים והכתבים באולפן. עם זאת, שידור המהדורה עבר באופן חלק והגשתם של מילר ומגל לא נפגעה. בשעה זו נפגשים נציגי העובדים עם מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר במטרה להגיע לפתרון שימנע את המשך העיצומים.

אתמול (רביעי) הודיע ועד עובדי המנהלה בשיתוף ההסתדרות, כי בערב מתוכננים שיבושים שיכללו אי הקרנת כתוביות בכל מהדורות החדשות והפסקת הקרנת הטלפרומטר למגישים והקריינים. כמו כן יחידת המיחשוב תיסגר הן במטה והן בגביה, לא תינתנה הזמנות לרכבים חיצוניים ברדיו ובטלוויזיה, לא יוצאו הזמנות לספקים ולגורמים חיצוניים אחרים.

העובדים מחו על הסחבת שנוקטת ההנהלה במשא ומתן מאז חתימת ההסכם הקיבוצי בעניין תנאי הפרישה. יושב ראש הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, שיגר מכתב למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, ובו הוא טוען כי "לא מתקיימות ישיבות עם העובדים, והישיבות המעטות שכן התקיימו נעשות לפרוטוקול בלבד ללא התקדמות המשא ומתן".

יושבת ראש ועד טלוויזיה, ענת עוזרי אומרת כי "העובדים היו סבלניים וגילו אורך רוח כדי לנסות ולהביא לשינויים שנחוצים לרשות השידור בדרך של הידברות ומו"מ. אולם לצערנו הרב ההנהלה עשתה את כל הצעדים הנדרשים להפר את האמון עם העובדים. ברגע שהאמון הופר החלטנו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לקבל את המגיע לנו על פי חוק".

ברשות השידור מסרו בעקבות ההחלטה על הפתיחה בעיצומים, כי "עם כל ההערכה הרבה לוועד המשולב על עבודתו המסורה והבנתי את דרישותיהם, הצעד הינו נמהר ושגוי. רשות השידור מנהלת מזה שנתיים משא ומתן אינטנסיבי עם העובדים בעניין התקדמות הרפורמה וקיימת הבנה בין כל הגורמים. ניתן לתפיסתי בעוד מספר דיונים להגיע להסכמה בינינו ובין האוצר גם בעניינים אשר בגינם החליטו הוועד המשולב לנקוט בעיצומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully