וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותב בסן פרנסיסקו על המים

ענת קם

25.6.2009 / 7:30

העורך הראשי של הרשת החברתית TheMarker Cafe ליאור קודנר עוזב לארצות הברית וימשיך לכתוב משם להארץ

ליאור קודנר יסיים בקרוב את תפקידו כעורך הרשתות החברתיות של קבוצת הארץ. קודנר שימש בשנתיים האחרונות כעורך הראשי של האתרים TheMarker Café ועכבר קפה, פלטפורמות תוכן הגולשים של אתרי קבוצת הארץ ויעבור לגור באזור סן פרנסיסקו לטובת כתיבת עבודת דוקטורט. קודנר החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל ועם שחרורו לפני כשמונה שנים עבר לעבוד בקבוצת הארץ, שם מילא שורה של תפקידים בעיתון המודפס, בהם ראש דסק חדשות ועורך חדשות החוץ. לאחר מכן השתלב באגף האינטרנט של הקבוצה. בתקופתו של קודנר הושקה גם רשת אחות, עכבר קפה, המתמחה בתוכן גולשים בתחום התרבות, האמנות, הבידור והפנאי. בחודשים הקרובים יעבור קודנר לחוף המערבי של ארצות הברית ויחל בלימודים לתואר שלישי וימשיך במקביל לכתוב להארץ ו-TheMarker.

גדי להב, סמנכ"ל התוכן של קבוצת הארץ באינטרנט, מסר: "בתקופתו של ליאור הפך הקפה למקום המארח בלוגרים משמעותיים. כמו כן, מספר הגולשים בשתי הרשתות החברתיות יותר מהוכפל, ללמעלה מ-50 אלף גולשים ביום. כבר כשהגיע לקפה ליאור היה עורך מצטיין. עכשיו כשהוא עוזב אותו הוא גם איש אינטרנט מקצוען".

קודנר אמר: "שמחתי לעבוד בהארץ וב-TheMarker בשמונה השנים האחרונות. בתקופת עבודתי בעיתון המודפס למדתי איך עושים עיתונות מטובי העורכים והכתבים בארץ. באינטרנט עבדתי עם מקצוענים אמיתיים וזכיתי להוביל פרויקטים טכנולוגיים ולפתח חשיבה אחרת. כעת החלטתי לשלב בין שני התחומים במסגרת לימודים אקדמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully