וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבים איימו בהחרמה ומסיבת העיתונאים בוטלה

ענת קם

25.6.2009 / 11:33

תא כתבי החינוך הודיע כי יחרים את מסיבת העיתונאים שתכנן השר גדעון סער בעקבות הדלפת תוכנה לידיעות אחרונות והארץ

משרד החינוך הודיע לפני מספר דקות כי מסיבת העיתונאים שתוכננה לשעה 13:00 מבוטלת בעקבות הודעת רוב כתבי החינוך על החרמתה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי הבוקר התארגן באופן ספונטני חרם על מסיבת העיתונאים, בה תכנן השר סער להציג את תכנית החינוך שלו, בשל הפרסומים מהבוקר הכוללים פרטים על התכנית בעיתונים הארץ וידיעות אחרונות ובאתר ynet. בין כלי התקשורת שהודיעו כי יחרימו את האירוע ישנם חדשות 10, חדשות 2, קול ישראל, ישראל היום, ערוץ 1, גלי צה"ל ומעריב. לדברי אחד הכתבים, משעות הבוקר מנסה דוברות המשרד לשכנע את הכתבים להגיע אולם בזה אחר זה הם הודיעו כי בכוונתם לא להגיע.

לדברי כתב נוסף, החרמת מסיבת העיתונאים היא שיאה של מערכת יחסים עכורה בין משרד החינוך והכתבים המסקרים אותו, שהחלה עם כניסתו של השר סער לתפקיד: "כבר כמה חודשים שיש הדלפות או דליפות של תכניות ממלכתיות של משרד החינוך כשבמקביל הם מנסים להסתיר את תכנית החינוך הגדולה שלהם ולא מקיימים פגישות עם הכתבים עד שהתכנית תתפרסם. למרות זאת ידיעות והארץ מקבלים דברים באופן קבוע. בגלל שאנחנו מעריכים את השר ויש יחסים טובים עם הדוברות הבלגנו, אבל לא עוד".

אמש (רביעי) סמוך לשעה 22:30 הודיעה דוברות משרד החינוך לכתבים על מסיבת העיתונאים המתוכננת, כולל פרטים על הנושאים בהם היא אמורה לעסוק. הכתב אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "היום בבוקר הזדעזענו לגלות שלא שמים עלינו. אנחנו כבר לא יודעים אם זה תדרוך או דליפות אבל זה לא מעניין אותנו. אנשים רק חיפשו הזדמנות לחרם הזה. אין לנו עניין לריב, רובנו מפרגנים לגדעון סער, אבל לא ניתו שיעשו מאיתנו צחוק".

טרם התקבלה תגובת משרד החינוך.

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully