וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג ארה"ב: המוות אינו מחוסר צופים

ענת קם

28.6.2009 / 0:33

CNN זכתה למספר הצופים הרב ביותר בדיווחים על מותו של מייקל ג'קסון ביום חמישי. "נולד לרקוד" ניצחה את תכניות המחווה

רשת CNN האמריקאית מובילה במספר הצופים בדיווחי החדשות על מותם של מייקל ג'קסון ופארה פוסט ביום חמישי. על פי דיווחים באתרים אמריקאיים, בשעות דיווחי השיא זכתה CNN ל-3.9 מיליון צופים לעומת 2.9 מיליון ברשת FOX ו-1.4 מיליון ברשת MSNBC.

תכניות המחווה לג'קסון ופוסט כבשו את טבלת הצפייה של חמישי בערב אך לא הצליחו להדיח מהפסגה את פרק ההדחה של "So You Think You Can Dance", "נולד לרקוד" האמריקאית, ששודר ברשת FOX. התכנית הובילה במספר הצופים אך זכתה לרייטינג נמוך ב-14% מהתכנית שלפניה וזכתה בשיא שלילי לעונה. הרטרוספקטיבה הנצפית ביותר הייתה התכנית של ברברה וולטרס "20/20” על פארה פוסט, ששודרה ב-22:00 ברשת ABC וזכתה ל-8.2 מיליון צופים.

באותה שעה, שודרה ב-CBS תכנית מיוחדת על חייו ומותו של ג'קסון שזכתה ל-7.5 מיליון צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר של הרשת באותו ערב. קודם לשידור התכנית שודרו בשידור חוזר פרקים של The Mentalist ו-CSI זכו ל-6.6 ו-8.5 מיליון צופים, בהתאמה.

תכנית האקטואליה Dateline של רשת NBC במהדורה בת שעתיים שעסקה במותם של פוסט וג'קסון, זכתה ל-5.5 מיליון צופים. התכנית "20/20” של רשת ABC על חייו ומותו של ג'קסון ששודרה ב-21:00 זכתה ל-5.7 מיליון צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully