וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון מתנצל ומשלם

ענת קם

28.6.2009 / 14:48

במסגרת הסכם שהושג בקובלנה שהגיש הכתב אביעד פוהורילס, פרסם היום עמוס לוזון התנצלות במוסף הספורט של מעריב

נשיא קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה עמוס לוזון ישלם לכתב מעריב אביעד פוהורילס 32 אלף שקל במסגרת הסדר אליו הגיעו הצדדים בקובלנה הפלילית שהגיש פוהורילס נגד לוזון. בנוסף, פרסם היום לוזון מודעת התנצלות בולטת במוסף הספורט של מעריב, בה הוא חוזר בו מהדברים שאמר ומתנצל בפניו על הפגיעה בשמו הטוב. פוהורילס ובא כוחו, עורך הדין עמית דולב, הביע היום שביעות רצון מההסכם בנסיבות הקיימות.

פוהורילס הגיש את הקובלנה לבית משפט השלום בהרצליה בעקבות דברים שאמר עליו לוזון בתכנית הספורט של רדיו 99 ב-31 באוקטובר 2007. ביו היתר, אמר לוזון: "אם מדברים על הפועל תל אביב אני רק רוצה לברך בלשון עדינה את אדון פוהורילס ... המגעיל הזה ... אני לא יודע אם קראתם את הטור שלו ... זה טור גזעני שאין כדוגמתו וזה בושה למדינת ישראל שבשנת 2007 הוא מדבר על הפרענקים שהגיעו מפתח תקוה וכאילו לקחו לאשכנזים הצפונים השמאלניים את הקבוצה, אתה יודע אני מדבר איתכם עכשיו ואני רועד בכל הגוף זה פשוט מגעיל ודוחה... הוא חתיכת כלומניק ואפס שמסתתר מאחורי המקלדת". בהתנצלות שפירסם היום במעריב כתב לוזון: "הנני מבקש לחזור בי מהדברים שנאמרו על ידי בגנותו של מר פוהורילס ואני מביע את צערי הכן על הדברים שנאמרו ומתנצל בפני מר אביעד פוהורילס על עגמת הנפש ועל הפגיעה בשמו הטוב. אין שחר לדברי לשון הרע שהטחתי באביעד פוהורילס".

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, במסגרת הקובלנה זומנה מגישת התכנית דאז אופירה אסייג למתן עדות במשפט ומאחר שלא התייצבה לדיון, הוציא בית משפט השלום בתל אביב צו הבאה לה ולעורכת התכנית מיכל גרונדלנד. ההסכם בין הצדדים הושג יום לפני שאסייג אמורה הייתה להגיע לדיון בקובלנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully