וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואנה, לך מפה

ענת קם

28.6.2009 / 18:14

הרשות השניה אישרה את הפרקים הראשונים במכרז ערוץ 10, אולם בכירים בתקשורת מעריכים: זיכיונה של ישראל 10 יוארך

בעל מניות המחזיק עד חמישית מזכיין משדר בערוץ 2 יוכל להתמודד במכרז החדש על ערוץ 10 אם יתחייב למכור את מניותיו בערוץ 2, כך קבעה היום מועצת הרשות השנייה. המועצה אישרה לפני שעה קלה בישיבתה את שני הפרקים הראשונים של המכרז העתידי על הפעלת ערוץ 10, פרק "נוהל המכרז ותנאיו" ופרק "המידע למציע". במסגרת זו הוחלט כי בעל מניות בערוץ 2, המחזיק לא יותר מ-20% בזכיין ערוץ 2 יהיה רשאי להחזיק מניות במציע במכרז על ערוץ 10, במגבלות הקבועות בסעיף 41 לחוק, ובלבד שאם יזכה המציע במכרז ערוץ 10 ימכור בעל המניות את מניותיו בערוץ 2 בתוך 30 ימים מיום שהודיעו למציע על הזכייה.

למרות ההחלטה של מועצת הרשות, גורמים בכירים בתעשיית התקשורת מעריכים כי סבסופו של דבר תושג הפשרה בין הרשות לבין ערוץ 10 וזכיונה של ישראל 10 יוארך מבלי שתצטרך לגשת למכרז.

בנוסף, הוחלט כי יינתן ניקוד במכרז למציע אשר יתחייב לכלול בדירקטוריון שלו דירקטורים בלתי תלויים, שהם אנשי ציבור בעלי תואר שני לפחות בתחום מדעי הרוח או החברה ובעלי ניסיון אקדמי או מעשי של שבע שנים לפחות בתחומי התקשורת האלקטרונית או הכתובה. המועצה הודיעה כי תמשיך ותדון בפרקים הבאים במכרז בישיבתה הקרובה.

בתוך כך, אישרה היום ועדת הטלוויזיה של הרשות את לוחות השידורים של כל זכייני הערוצים המסחריים ובטלוויזיה החינוכית עד סוף 2009. גורם במועצה ביקש להדגיש, כי הוראת השעה ומיקוד הרגולציה אפשרו הזרמת כספים רבים לתעשיית הטלוויזיה וברשות רואים כבר עבודה על תכניות ל-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully