וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרו צווי העיקול על חברת אינפומושן

ענת קם

28.6.2009 / 18:44

רשות השידור ואינפומושן הגיעו להסכם במסגרתו תשלם החברה חובותיה תוך 90 יום

רשות השידור הסירה את צווי העיקול הזמניים שהטילה על חברת אינפומושן ביום שני שעבר בגין חובות בסך כ-30 מיליון שקל. במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים שנידון היום בפני השופט רפאל כרמל בבית המשפט המחוזי בירושלים נקבע כי אינפומושן תשלם את חובותיה לרשות בתוך 90 יום.

הפרשה החלה לפני כעשרה ימים, אז הודיעה חברת אינפומושן המשווקת תשדירי שירות וחסויות עבור רשות השידור כי היא דורשת את החזרת העברות הבנקאית שהפקידה אצלה במסגרת המכרז שערכה הרשות. אינפומושן זכתה במכרז לשיווק התשדירים והחסויות תוך התחייבות לסכום מינימום של 38 מיליון שקל בשנה והחלה בפועל בשיווק במאי 2008. מאז, טענה אינפומיישן, הרשות נהגה שלא בתום לב ועם פרוץ המשבר הכלכלי שונו מהותית תנאי השוק. עם שינוי התנאים לא עמדה אינפומיישן ביעדים להם התחייבה במכרז וב-17 ביוני הודיעה הרשות לחברה על ביטול ההתקשרות עמה. בעקבות הודעה זו דרשה אינפומיישן את הערבות הבנקאית.

ביום שני שעבר נענה בית המשפט המחוזי בירושלים לבקשת רשות השידור להטיל צווי עיקול בסך 29 מיליון שקל על אינפומושן, מאחר שלטענתה החברה לא עמדה בהתחייבויותיה והעבירה פחות מחמישה מיליון שקל בתום השנה הראשונה לפעילותה. בשל כך, דרשה הרשות את עיקול הכספים.

מאינפומושן נמסר בתגובה: "הצדדים הגיעו להסכם פשרה, במסגרתו רשות השידור תסיר את העיקולים הזמניים שהוציאה כנגד אינפומושן וזו תעביר לה את הכספים שהיא גובה מלקוחותיה במסגרת המכרז. לשני הצדדים נותרו טענות רבות, אשר יתבררו בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully