וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הקציצה

איילה צורף

29.6.2009 / 18:18

בקרוב יצא לדרך מכרז לבחירת משרד פרסום לטיפול במותגים ברגר-קינג ובורגר ראנץ'עוד לא הוחלט איזה מהמותגים ישרוד

בתוך מספר שבועות תערוך חברת אורגד, זכיינית ברגר קינג בישראל ומי שרכשה את בורגר ראנץ' לאחר קריסת הרשת, מכרז לבחירת משרד פרסום - כך נודע ל-themarker. בעבר טיפל בתקציב ברגר קינג משרד הפרסום ראובני-פרידן, ולאחר מכן העבירה משפחת אורגד את התקציב לידי שמעוני-פינקלשטיין.

עם קבלת אישור הממונה על ההגבלים לרכישת בורגר ראנץ' על ידי מי שמייצגים בישראל את ברגר קינג, הוחלט להקפיא את תקציב הפרסום עד שתתקבל ההחלטה האם תפעיל הרשת שני מותגים בישראל, או רק אחד מהם, ואיזה מהם.

כעת נמצאים הבעלים, אלי וחגית אורגד, במשא ומתן עם אנשי ברגר קינג העולמית, כדי לסכם עימם את מבנה המותגים החדש: האם אנשי הרשת העולמית תתיר להם להמשיך לעשות שימוש בשני המותגים, ובמידה ולא, תיאלץ משפחת אורגד לעשות שימוש במותג אחד, ולעת עתה לא ברור האם הוא יהיה ברגר קינג או בורגר ראנץ'.

מאחר שלא ידוע עדין איזה מותג מהשניים ישרוד, הוחלט שלא להשקיע תקציבי פרסום למותג שיתכן לא ישאר פעיל בעוד מספר שבועות. ולמרות זאת, את מכירות עונת הקיץ - שבה ילדי בית הספר בחופשה מהלימודים - לא יכלה משפחת אורגד להרשות לעצמה להפסיד, ולכן היא עולה בקמפיין משותף לשני המותגים בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות, ברדיו ובבתי הקולנוע.

משרד הפרסום שערך את הקמפיין הוא ציבלין תקשורת, אך ברשת מדגישים שאין החלטה למסור לו את התקציב אלא מדובר במהלך חד פעמי. מהרשת נמסר כי גובה התקציב לקמפיין הנוכחי הוא 4.5 מיליון שקל. את הקמפיין מוביל הזמר ויוצא "בית האח הגדול" שימי תבורי. קוריוז נוסף: בקמפיין מככבות גם שתי בנותיהם של אלי וחגית אורגד: נופר וחן אורגד.
מהנהלת הרשת אישרו את הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully