וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם מבעד לחריץ גבינה

ענת קם

30.6.2009 / 15:21

הגיע הזמן לאפסן את מדריך לפיד: אתר עכבר העיר און ליין השיק היום אתר של מדריכי תיירות עדכניים תחת המותג עכבר עולם

אתר עכבר העיר אונליין, העלה היום לאוויר את עכבר עולם – הגרסה המקוונת האינטראקטיבית והעדכנית של המותג. עכבר עולם יציג מידע עדכני ושימושי על הערים המרכזיות בעולם. עיקר המידע יתקבל מכתבי מערכת וגולשים השוהים מעבר לים וחיים את העיר שלהם, שיעדכנו את האתר באופן קבוע לגבי מסעדות חדשות, אטרקציות תיירותיות שלא כדאי לפספס, חנויות וסיילים שווים, מקומות לינה מומלצים הופעות מוזיקה, וכל מידע שתייר ישראלי זקוק לו. גולשי "עכבר קפה" יוסיפו לאתר את המלצותיהם האישיות.

עכבר עולם יציג לגולשים את המידע הרלוונטי באמצעות מפה ועליה שכבות מידע שונות (אטרקציות תיירותיות, בתי מלון, מסעדות ועוד) ובאמצעות מנוע חיפוש קל ויעיל שיעזור להם למצוא את מבוקשם בכל אחת מהערים. הגולשים שמצאו באתר את מבוקשם מוזמנים לחזור מהטיול ולבקר באתר, לעלות תמונות, לדרג מקומות ולשלוח טיפים למטיילים הבאים. עם השקתו, יספק עכבר עולם המלצות, ביקורות וכתבות על שמונה ערים מרכזיות: ניו יורק, לונדון, פריז, ברצלונה, אמסטרדם, ברלין ופראג. בהמשך יתווספו למאגר התוכן ערים נוספות מתוך רשימת היעדים החביבים על התייר הישראלי.

במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת פלאפון, יוכלו גולשי האתר להוריד את ההמלצות עכבר עולם ישירות לטלפון הסלולרי שלהם, וכך ליהנות ממנו גם במהלך השהייה בחו"ל, ללא הזדקקות למדריכים המודפסים.

עורכת המיזם החדש היא מיכל כרמון, מי שהייתה עורכת במשך 7 שנים ב-ynet וערכה בין השאר את מדור התיירות של האתר. עורכים אחראיים: גדי להב, סמנכ"ל אתרי התוכן של קבוצת אתרי הארץ וגלעד רייך, עורך אתר עכבר העיר.

איל סלוניקי, משנה למנכ"ל קבוצת TheMarker, " אחת המטרות העיקריות של אתרי הקבוצה היא לספק לגולשים את המידע העדכני והרלוונטי ביותר, תוך מענה לכל צרכיהם והענקת ערך מוסף. אתר עכבר עולם מהווה מדריך התיירות האולטימטיבי, המספק לגולשים את המידע הרלוונטי, העדכני והמקיף ביותר לקראת כל טיול בחו"ל, זאת תוך שילוב תוכן גולשים מהרשת החברתית "עכבר קפה" ואפשרות לקבל את ההמלצות ישירות לטלפון הסלולארי באמצעות "פלאפון" בזמן הטיול עצמו".

גדי להב, סמנכ"ל התוכן של קבוצת אתרי הארץ, "עכבר עולם הוא מוצר אינטרנטי מובהק, שבו השילוב של תוכן מערכתי ותוכן גולשים משתלב יחד לכדי מדריך עדכני, רלוונטי ובעל ערך לגולש, המתעדכן כל הזמן ונגיש הן בארץ והן בזמן החופשה בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully