וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור ממתינים למחוקק

ענת קם

30.6.2009 / 16:15

הכנסת צפויה לאשר הערב את הארכת ההסדר לשידור המהדורות המקומיות. בינתיים הנחתה רשות השידור את העובדים שלא להכין את המהדורות של מחר

רשות השידור הודיעה לעובדי החדשות המקומיות שלא להכין חומרים לקראת המהדורות של מחר (רביעי, ה-1 ביולי) עד לתום הדיון בועדת הכלכלה בנושא הארכת ההסדר המאפשר את שידורי החדשות המקומיות ב-HOT בהפקת הרשות.

חוק הארכת ההסדר אושר בתחילת השבוע בועדת השרים לענייני חקיקה ובמידה שיאושר, עשוי לעבור עוד הערב לקריאות במליאת הכנסת. עד לקבלת ההחלטה בוועדה הרשות לא תמשוך את מכתבי הפיטורים, שנכנסים לתוקף מחר ולמעשה עד שעות הערב לא יידעו העובדים אם להגיע מחר לעבודה.

הקושי הגדול ביותר שניצב כרגע בפני המשך הפקת המהדורות הוא הירידה המשמעותית בתקציב הצפוי של המהדורות בעקבות הפחתת התמלוגים שמשלמת HOT למדינה. התקציב המועבר לרשות השידור לצורך ההפקה הוא נגזרת של התמלוגים ובעקבות החלטת הממשלה על הפחתת התמלוגים צפוי תקציב החדשות המקומיות לרדת מ-25 מיליון שקל לכ-18 מיליון בלבד. גורם ברשות אמר היום כי הקיצוץ בתקציב לא מאפשר כרגע את הפקת המהדורות במתכונתן הנוכחית. במהלך הדיון היום אחר הצהריים יידון גם נושא התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully