וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ולוח יד2 חתמו על הסכם שיתוף פעולה רחב היקף

1.7.2009 / 11:53

לוח יד2 יקודם מעמוד הבית של וואלה! וממשקי החיפוש שלו ישולבו במגוון ערוצי הפורטל. וואלה! שופס תהפוך לפלטפורמת הקניות של הלוח

וואלה! ואתר הלוחות יד2 מודיעים היום על שיתוף פעולה רחב היקף. במסגרת ההסכם, לוח יד2 יקודם מעמוד הבית של וואלה! וממשקי החיפוש של הלוח ישולבו במגוון ערוצי תוכן מרכזיים בהם וואלה! רכב, וואלה! עסקים ו-וואלה! TECH. ממשקים נוספים יאפשרו גישה ללוחות יד2 בתחום יד שנייה, חיות מחמד, כלי נגינה ועוד. הממשקים בערוצים השונים יעוצבו כ-widgets ויאפשרו גישה מהירה ונוחה לעשרות לוחות שונים. ההסכם בין הצדדים כולל מרכיבים נוספים ובהם שילוב של וואלה! שופס בלוח יד2.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "יד2 הוא הלוח הפופולארי הגדול והמוצלח ביותר בישראל לפי כל פרמטר, בפער ניכר על כל מתחריו. אנו גאים על השת"פ החדש שמלבד תרומתו הכלכלית לוואלה!, מרחיב את עושר השירותים שאנו מציעים לגולשינו. צעד זה משתלב במהלך הכולל של השקת הגרסה החדשה של ערוצי וואלה! שהתחיל לפני כשבוע".

שון תל, מנכ"ל לוח יד2: “אין ספק כי שיתוף הפעולה בין שני האתרים המובילים בתחומם, מחזק הן את יד2 והן את וואלה!. אנו צופים צמיחה נוספת לאור החיבור הזה ומאמינים כי זו התחלה טובה למיזמים משותפים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • יד 2
  • וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully